header
אחסנת תכולת דירה – מחסן פרטי או השכרה?
 

משפחות רבות מחזיקות ברשותם ציוד רב כגון רהיטים, ספות מכשירי חשמל, ארונות שהם לא ממש משתמשים בהם אבל הם גם לא ממש רוצים לזרוק. לצערנו במדינתנו הקטנטונת לא בכל בניין יש מחסן פרטי לכל דייר ולכן משפחות רבות נאלצות לעיתים לעמוד בפני דילמה לא פשוטה מבחינה כלכלית כשלפניהם עומדות האפשרויות הבאות: לשכור מחסן, לאחסן בחברת אחסנת תכולת דירה או לקנות \ לבנות מחסן שישמש אותם לאחסון חפצים שרוב הזמן אינם בשימוש.
 
בציבור הדתי הצורך במחסן אף גבוה יותר בין היתר בגלל כמות הילדים במשפחה והעובדה שכמעט כל משפחה דתית ואפילו מסורתית מחזיקה ברשותה דפנות וציוד לבניית סוכה לחג הסוכות. האם כדאי לאחסן אצל  ספק שירות אחסון תכולת דירה? או אולי כדאי לבנות מחסן על יד הבית (כמובן בתנאי שהדבר אפשרי) או לשכור מחסן פרטי.
 
לפני שלב הבירורים חשוב להבין כמה חפצים אנו מעוניינים לאחסן ולכמה זמן. במקרה של אחסון לטווח ארוך אפשר כמובן לברר מהם התנאים והמחירים של ספקי אחסון תכולת דירה השונים כשהמעלות שבהזמנת שירות שכזה הינם כמובן שירות ההובלה הכרוך במחיר והמקצועיות וההגנה על החפצים.
 
היתרון היחיד שיש למחסן פרטי שאנו קונים \ בונים או שוכרים זה הנגישות. מחסן פרטי נגיש לנו בצורה הנוחה ביותר בכל שעות היממה בלי להיות תלוי בזמנים של ספק שירות האחסנה.