header
כסאות בר- מושבים מעולם אחר

ליצירת קשר אודות כסאות בר :

SHWARZWOOD
רחוב גזית 11, פתח תקוה
טל': 072-2510772 פקס: 072-2510773
נייד: 052-7021854 052-4777938

22_bar_stool.jpgהבחירה בכסאות בר היא בחירה מתוך מחשבה עיצובית מתוכננת מראש או בחירה פרקטית חד משמעית. מיד נסביר. כסאות בר יכולים לשדר אווירה של תנועה וקצב חיים, או פונקציונאליות במיטבה. בראש ובראשונה נתייחס לכסאות ברמה העיצובית. לאחר מכן נעניק תשובה לשאלות מעשיות בתחום.

כיסא בר מעלה באופן כמעט מיידי את המחשבה על מקום בילוי אפלולי וניחוח אלכוהול. יש בכסאות אלה קסם מסתורי של הרפתקה לילית. יחד עם זאת, עיצוב החלל עצמו בו נמצא שולחן הבר הגבוה וכסאות הבר, משפיע באופן חד משמעי על התחושה המתקבלת בחדר ההסבה, חדר האורחים או המטבח. כיסא בר מעוצב, עשוי עץ מלא בעל חריטות ייחודיות המוצג לראווה בסמוך לשולחן משדר אלגנטיות ויוקרתיות לשמה. הבחירה בעיצוב המתאים של כיסא הבר משפיעה על הלך הרוח והתחושה של הסובבים.

פונקציונאליות מתוחכמת

מגוון החומרים מהם עשויים כסאות בר מאפשר התאמה מקסימלית ומענה לכל סגנון עיצובי: מודרני, תעשייתי, כפרי, פונקציונלי, טבעי, עתיק ועוד. חשוב לציין כי עיצוב הבית תלוי בגורמים נוספים שאינם דווקא קשורים לטעמו האישי של בעל הבית. המרחב הקיים בבית, גודלו, הנישות הקיימות בו, גודל המטבח וכדומה משפיעים על הבחירה בשולחן האוכל ובכסאות המתלווים אליו.

כסאות הבר מצטרפים לשולחן בר ארוך וצר יחסית. בחירה זו מהווה פתרון מושלם עבור חללים קטנים. בחירה פרקטית זו באה לידי ביטוי גם במקרה בו אין חציצה בין חדר המגורים והמטבח, ועולה הצורך ליצור אותה, אך בלי לשבור את תחושת החלל הרחב המורגשת נעימה לבני הבית. שולחן בר יחד עם כסאות בר משלבים בין הצורך הפונקציונאלי למושבים לבין פתרון עיצובי מתוחכם.

חשוב לקחת בחשבון היכן ימוקמו כסאות הבר. מרחב הגובה של חדרי הבית ונברשות התלויות תחת מקום הישיבה לדוגמה,חייבים להילקח בחשבון. פרט נוסף שיש להתייחס אליו הוא הזמן בו אדם יבלה על כיסא הבר.

קיימים כסאות בר בעלי כריות, מושבים מרופדים או מצע בסיסי קשה. באופן גורף נציין כי נוח יותר לשבת על כיסא בר המאובזר במשענת. ניתן לעשות שימוש בכיסא בר קלאסי בעל מצע קשה אם מדובר בישיבה קצרה יחסית. כיסא כגון זה מתאים מאוד לחדרים קטנים של מתבגרים ופחות לשולחן הארוחות המשפחתיות.

אלמנט עיצובי ופרקטי נוסף הוא הרגליים של הכיסא. מה יפה בעיניכם? כיסא בר מסתובב, כיסא בעל רגל יחידה ורחבה, כיסא בעל ארבעה רגליים. החשוב ביותר הוא שתמצאו את האחד המספק את הצורך האסתטי שבכם ועונה על מרחב ישיבה המתאים לעיצוב הפנימי של הבית שלכם.