header
תכשיטנות
 
המאמר בחסות: אומנית - מכללה ללימודי תכשיטנות
 
קרה לכם שעמדתם מול תכשיט וחשבתם: "הלוואי והייתי יודע/ת לעצב תכשיטים" או "יש לי כמה רעיונות שיכולים לשדרג את התכשיט הזה"?
אם התשובה לאחת מן השאלות הללו היא "כן", יכול להיות שענף התכשיטנות הוא הענף המתאים לכם.
בקורסים העוסקים בלימודי תכשיטנות תרכשו את כל הכלים הדרושים לכם כדי לעצב תכשיט, משלב קניית החומרים ועד שלב מכירתו בחנות. בנוסף, תלמדו מיומנויות שונות שיעזרו לכם בעיצוב המוצר ואת הטכניקות המקובלות. לאחר מכן, יושם דגש על יצירתיות, מקוריות ופיתוח הצדדים האומנותיים שבכם, כך תוכלו לתת במה לרעיונות הפרועים שלכם ולראות כיצד הם רוקמים עור וגידים.
לאחר שיצרתם את יצירות המופת שלכם והקמתם תיק עבודות מרשים, תוכלו להציג אותו בתערוכות ותחרויות שהמכללה תקשר אתכם אליהם. כך, תוכלו להכיר מקרוב את התעשייה המקומית ולהתחיל ליצור קשרים שיקדמו אתכם בעתיד. בנוסף, תהיו חשופים לביקורות של אנשים מהתעשייה ולהעריך כמה עבודה מחכה לכם לפני שאתם מייסדים את קו התכשיטים על שימכם.
חשוב לציין, שגם אם תחום התכשיטנות הוא רק נישה בשבילכם ואתם מעוניינים ללמוד את תחום האופנה, כדאי להכיר את מקצוע התכשיטנות. שכן, מדובר באביזרים נלווים שהם חלק בלתי נפרד מעולם האופנה ועיצוב הבגדים.
במכללת אומנית, ישימו דגש נוסף על יצירת תכשיטים מחומרים לא קונבנציונאליים ובכך יגדילו את מעגל החומרים בהם תוכלו להשתמש כדי ליצר את מוצריכם. דגש זה יעזור לכם לקבל רעיונות לעיצובים שונים.