header
מתנות סוף שנה
 
 

בשנים האחרונות ניתן לראות בגני הילדים מגמה ברורה ועקבית של התארגנות  בסוף השנה לצורך רכישת מתנות סוף שנה לילדי הגן
המארגן – בין אם זהו ועד ההורים או הגננות עצמן  - מנסה להשיג מתנה שתייצג את הגן ותשאיר את הילד עם "טעם טוב בפה" עד לחזרתו לגן לאחר החופש הגדול. כשמדובר בילד העולה לכיתה א', כדאי לצ'פר אותו עם מתנה מתאימה שתועיל לו בשנתו הראשונה על ספסל הלימודים.
 
רכישת מתנות לילדי הגנים הפכה לדבר שבנורמה וזוהי דרך טובה גם מבחינת הגננות ובעלת הגן לשווק את הגן להורים אחרים המחפשים גן ילדים לילדיהם לשנה הבאה.
אמר מי שאמר: "הפרסומת הטובה ביותר היא הלקוח" – וצדק. המתנה אותה מקבל הילד מגיעה בדרך כלל עם כיתוב שם הגן וברכה לבבית בצידו, בין אם זה ספל מודפס עם תמונתו של הילד או חולצה שבה הילד מחייך ואיחול לבבי מן הגננות.
האפקט הוא אותו אפקט - ילד שיעדיף לשתות בבית מהספל שאותו קיבל מהגננת האהובה עליו, ילדה שתרצה ללכת בבית עם נעלי הבית שקיבלה בלוויית הדפס מהגן, ישמשו פרסומת מהלכת לגן בו עובדת אותו גננת וכולנו יודעים שישנם גנים פרטיים רבים שקצת שיווק עצמי לא יזיק להם.

רעיונות נוספים היכולים לבוא בחשבון מבחינת מתנות סוף שנה: מחזיק מפתחות עם מחליף תמונות דיגיטליות, כובע נגד השמש עם הדפס של תמונת הילד והקדשה מאת הגננת, מנורת לילה עם הדפס וכדומה.
תעשיית המתנות לסוף שנה בגני הילדים משגשגת לקראת סיום הלימודים וזאת ניתן ללמוד מכמות ההזמנות הגדולה בסיומה של השנה ובהתארגנות של המורים וצוות הגננות. עוד הזדמנות לשווק את הגן. למה לא לנצל אותה?