header
ויטרינה

28_vitrina.jpgמכירות פומביות הן, על פי הגדרתן, מכירות של מוצרים תוך כדי הצגתם לרוכשים וקבלת הצעות מחיר. הרוכשים אשר מציעים את המחיר הגבוה ביותר, הם אלה שיזכו לרכוש את המוצר בו הם מעוניינים. באמצעות האינטרנט, מתקיים מדי יום מספר רב של מכירות פומביות, אשר בהן מוצעים למכירה מוצרי צריכה שונים, מהליכונים, דרך מוצרי חשמל ועד חופשות בחו"ל. עבור רבים מאיתנו, מכירות פומביות הן בעיקר מכירות של חפצי אומנות, הנערכות בבתי מכירות פומביות. בית המכירות, שצבר כמות נכבדה של יצירות אומנות וחפצי נוי, מקיים מכירה חיה, שבה מציג הכרוז את הפריטים השונים והרוכשים מתמודדים על הרכישה בהנפות יד. רוב הפריטים הנמכרים במכירות אלה, הינם פריטים נדירים ובעלי ערך. והמחירים בהתאם.

אם יש בבעלותכם פריטים שרכשתם במכירות פומביות, אתם לא מעוניינים מן הסתם להסתיר אותם בכספת. את הפריטים היקרים שרכשתם, אתם מעוניינים לראות בעצמכם, להפוך אותם לחלק בלתי נפרד מסביבת המגורים או סביבת העבודה שלכם ולהתגאות בהם בפני אורחים וחברים. אחת הדרכים המקובלות והיעילות ביותר לעשות זאת,היא באמצעות ויטרינה. ויטרינה היא למעשה מעין ארון, אשר דופן אחת או יותר שלו עשויה זכוכית. באמצעות הצבה של החפצים היקרים אותם רכשתם במכירה פומבית, במרכזה של ויטרינה, תוכלו להשיג מספר מטרות. הראשונה מבניהן היא כאמור התצוגה. השתתפתם במכירה פומבית? התמודדתם על רכישה של פריט נדיר ויקר ערך? סביר מאוד להניח שתרצו לראות אותו. מצד שני אתם לא מעוניינים לחשוף אותו לאבק, זיהום אוויר או ידיים של אורחים סקרנים.

ויטרינה תאפשר לכם להגן על חפצי הערך שלכם מפני זיהום אוויר או נפילה אקראית, בלי שתצטרכו להרחיק אותם מסביבת המגורים שלכם. בין אם מדובר במספר רב של חפצי ערך במימדים צנועים ובין אם מדובר בחפץ מרכזי גדול, תמיד תוכלו למצוא ויטרינה שתתאים גם במימדים וגם בסגנון. ויטרינה קטנה או גדולה, ויטרינה קלאסית או מודרנית, לא משנה אילו חפצים אתם מעוניינים להציג, תמיד תוכלו למצוא ויטרינה שתענה לצרכים שלכם.

כשם שבתי מכירות פומביות, מתמחים בתחומים שונים, כך יצרני ומעצבי הויטרינות, מתמחים בסוגים וסגנונות שונים של ויטרינות. בחירת ויטרינה צריכה להתבצע בראש ובראשונה בהתאם לסגנון החדר בו היא עומדת להיות מוצבת ולסוג חפצי הערך שיוצגו בה. לכן, כאשר אתם מחפשים ויטרינה, רצוי שתתחילו אצל יצרנים ומשווקים המציעים מגוון רחב ככל האפשר של מוצרים. מומלץ כמובן גם להתייעץ עם מעצב פנים שימליץ לכם איזו ויטרינה לרכוש, והכין להציב אותה.