header

פרסום בגוגל, למה, כמה ואיך?

 
יש לכם עסק, מוצר או שירות שאתם מוכרים ומעוניינים לשווק אותו בצורה יעילה? פרסום בגוגל זהו הפיתרון הטוב ביותר עבורכם. גם אם אתה לא מופיע בגוגל סביר להניח שהמתחרים שלך מופיעים. אז בשביל להבין למה כדאי לך להשקיע בפרסום בגוגל אנו במאמר כאן נסכם את עיקרי היתרונות של קמפיין פרסום בגוגל – Google AdWords.
 

מחיר
 
גם אם יש לך עסק קטן עם מחזור מכירות שלא ממש מאפשר לך לצאת בקמפיין פרסום רציני במדיה או בעיתונות פרסום בגוגל יכול לספק לך תוצאות מיידיות והחזר השקעה פלוס רווח גם בהשקעה של סכומים קטנים בטווח מחירים של 3,000 ₪.
 
קמפיין פרסומי בגוגל גם בסכומים נמוכים יכול להיות משתלם שלא כמו באמצעי הפרסום הרגילים בעיקר מהסיבות הבאות:
 
מיקוד
  
מודעות גוגל מוצגות רק לגולשים שמתעניינים בנושא המודעה, את המודעות ניתן לערוך במהלך הקמפיין בהתאם לפידבק שאתה מקבל מהגולשים וכמובן בהתאם לכמויות ההקלקות על המודעה שלך. כך נוצר מצב שגם אם בהתחלה הקמפיין לא היה טוב מספיק תוך כדי הריצה שלו ניתן לערוך ולשנות מילים ונוסחים בתוכן המודעה ולעקוב ולגלות מהו הנוסח הטוב ביותר.
 
פידבק שכזה בזמן אמת לא קיים באמצעי הפרסום והמדיה הסטנדרטיים ואכן נראה כי פרסום בגוגל בפרט ובמנועי חיפוש ורשתות חברתיות בכלל הינו אחד המדיות המשתלמות והרווחיות ביותר לפרסום ושיווק בין אם מדובר בעסק קטן, בינוני או גדול.
 
יעילות
 
המודעות שאתה מפרסם בגוגל מוצגות אך ורק לאדם שהתעניין במוצר שלך. בהנחה שעל כל הקלקה על הפרסומת שלך אתה משלם שקל והשקעת 3,000 ₪ זה אומר ש 3,000 גולשים הקליקו על המודעה שלך ונכנסו לאתר שלך. לפחות 90 אחוזים מאותם גולשים הינם לקוחות פוטנציאליים של המוצר ומעוניינים עקרונית ברכישה. ביצוע המכירה עצמה תלוי כבר במחיר ובשירות שלך לעומת המתחרים שלך אך מבחינה שיווקית גוגל עשתה את שלה והלקוחות אצלך כבר.
 

 


דף זה משתף פעולה עם: השוואת מחירים