header
מכירת רכב
 
מוכרים את הרכב שלכם? כולנו יודעים כי מכירת רכב אינו דבר פשוט ולכן, חשבו מאוד להכין את הרכב בהתאם אם אתם רוצים לקבל את המחיר הכי טוב עליו באמת.

הנה מספר טיפים שיכולים לעזור לכם:

1. תתמחרו את הרכב שלכם בצורה ריאליסטית. זה דבר חשוב מאוד אם רוצים לבצע מכירה מהירה. מומלץ לבדוק מחירונים, מגזינים ועיתונים על מנת שתוכלו להשוות מחירים.

2. לא לעשות הצהרות שווא. תיזהרו כיצד אתם מנסחים את ההודעה שלכם, אל תשימו משפטים כמו " מי שרואה ראשון קונה", אף אחד לא מאמין לדברים האלה

3. בפרסום המודעה תציינו עובדות שיכולים לעניין קונים פוטנציאלים. תתארו את הרכב בצורה מדויקת ככל האפשר. תירשמו את שנת ייצור הרכב וכמה זמן נישאר עד הטסט והטיפול הבא.

4. תציינו את מצב הרכב בחוזה המכירה כדי שלא יהיו הבנות ושיהיה ברור לקונה הרכב בעת המכירה שהוא מודע לבעיות ברכב במידה ויש.

5. תכינו את כל מסמכי הרכב. תשמרו קבלות ורישומים על טיפולים ותיקונים שנעשו לרכב. תוודאו שיש לכם מדבקת טסט עדכנית על הרכב ואל תשכחו להעביר את כל הרישיונות והמסמכים כשאתם מוכרים את הרכב.

6. כאשר אתם לוקחים את הרכב לנסיעת מבחן עם הקונה, היזהרו מגנבים שכן במידה ואתם מחליפים מושבים באמצע הדרך, שימו לב שאתם לוקחים את המפתחות איתכם כדי שלא ייגנבו לכם את הרכב מתחת לאף.

7. תיצרו מקום למיקוח על מחיר הרכב, כך שבסופו של דבר קונה הרכב יהיה מרוצה מהמחיר בו הוא קונה את הרכב.

8. תקבלו תשלום. אל תתנו לאף אחד לנוסע עם הרכב שלכם עד שאם מרוצים מהתשלום שקיבלתם. במידה ואפשר, קבלת תשלום במזומן תמיד בעדיפות.

והכי חשוב, לא לשכוח ביטוח לרכב החדש שתיקנו.
שתהיה נסיעה בטוחה!!!!