header

קמין חשמלי. איך הוא מורכב וכיצד הוא עובד?

ליצירת קשר אודות קמין חשמלי :
SHWARZWOOD
רחוב גזית 11, פתח תקוה
טל': 072-2510772 פקס: 072-2510773
נייד: 052-7021854 052-4777938

קמין חשמליאם אתם רוצים להוסיף חום או אווירה לאחד החדרים בביתכם, קמין חשמלי יכול להיות פתרון נהדר. קמין חשמלי הוא נייד יותר מאשר קמין רגיל, ניתן להעביר אותו מחדר לחדר על פי הצורך ולהתקין אותו בלי לשבור קירות או לבצע עבודות מורכבות. שלא כמו קמין עצים, בהתקנת קמין חשמלי אין צורך ליצור חורים בקירות, לבנות ארובות, או להתקין מערכות אוורור. רק למצוא לו מקום, לחבר אותו לחשמל וליהנות מהחום הנעים שהוא מפיץ. אחד הקריטריונים החשובים ביותר אליהם כדאי לשים לב בזמן רכישת קמין חשמלי, הוא עוצמת החימום. קמין חשמלי בעל עוצמה גבוהה, עלול לחמם את החלל יתר על המידה ובנוסף לצרוך לא מעט חשמל. קמין שעוצמתו נמוכה עלול לא להספיק על מנת לחמם את החדר כראוי.

כיצד פועל קמין חשמלי?

קמין חשמלי מכיל רכיבים זהים לרכיבים שניתן למצוא בתנורים חשמליים. מקור החום של הקמין הוא רכיבים ייעודיים הממירים אנרגיה חשמלית לאנרגיית חום, או במילים פשוטות יותר, מתחממים כאשר עובר בהם זרם חשמלי. עוצמת הזרם המועבר ברכיבי החימום ניתנת לשינוי על ידי המשתמשים וכאשר היא משתנה, עוצמת החום משתנה בהתאם. קמין חשמלי יכול לכלול גם מאווררים המפיצים את החום שנוצר בו למרחקים גדולים, גם עצמת המאווררים ניתנת לשליטה על ידי המשתמשים.

קמין חשמלי. בשביל האווירה

ובכן, אתם אולי שואלים את עצמכם. אם קמין חשמלי פועל ממש כמו תנור חשמלי, למה שלא נסתפק בתנור. התשובה היא ברורה: בגלל האווירה. בנוסף למערכת החימום המתקדמת, מותקנות בחלקו האחורי של הקמין החשמלי, נורות ייחודיות שכאשר הן נדלקות הן גורמות לקמין להיראות כאילו בוערת בו אש. כאשר הנורות הללו ממוקמות מאחורי בולי עץ מלאכותיים, האפקט המתקבל הוא של בעירה אמיתית. וכך אתם יכולים ליהנות ממראה של קמין עצים, ללא עשן, ללא ריח ובלי צורך לדאוג לאספקה שוטפת של חומרי בעירה.

כיצד בוחרים קמין חשמלי?

החלטתם שאתם רוצים ליהנות מהחום הנעים והמראה מחמם הלב של קמין חשמלי בבית שלכם? נהדר. אולם חשוב שתהיו מודעים למספר החלטות שיהיה עליכם לקבל. ההחלטה לגבי מיקומו של הקמין למשל, היא החלטה עקרונית שתשפיע גם על ההחלטות נוספות שתקבלו לגבי העוצמה ולגבי המראה של הקמין שלכם. בכל מקרה מומלץ שלא תקבלו את ההחלטה הזו לבדכם, אלא בעזרתם של אנשי מקצוע בעלי ניסיון בהתקנה ובתחזוקה של מערכות חימום חשמליות.