header
שעון קיר- בחירה אלגנטית על רצף הזמן

21_wallclock.jpgהבית שלך משדר אמירה, מציג את הטאצ' הייחודי לך. חשיבות העיצוב ליצירת אווירה מושלמת, נינוחה ואלגנטית הרי נדרשת. ביתו של אדם מבצרו, אך כדי להפוך אותו לפנינה הייחודית שלך דרושה מחשבה מקדימה באשר לצבע הקירות ומחשבה מעמיקה באשר לתוכן: ריהוט ואביזרי נוי. שעון קיר הוא אחד מהאביזרים היכולים להפוך בית סטנדרטי לבית המשדר יוקרתיות, הוד, פאר או כל אמירה עיצובית אחרת.

מחווה של זמן באריזה משובחת

הזמן אינו עומד מלכת. אנו חיים לפיו, מתנהלים בהתאם לשעות הפעילות אותם אנו קובעים לעצמנו או הנכתבים עבורנו (עבודה, בית-ספר, חוגים, פגישות). שעון מסייע בלוח הזמנים הצפוף בעידן המודרני. שעון קיר מעוצב הוא כלי עיצובי יוקרתי, תכשיט לחדר ההסבה המרכזי של הבית.

קיימים סוגים שונים של שעוני קיר, ואם לא ניתן להפסיק את הזרימה של הדקות בחיינו, מדוע לא לעצב אותם על פי טעמנו? שעוני קיר העוברים מדור לדור ממלאים את הבית בחשיבות ההיסטוריה המשפחתית. שעון עתיק כגון זה כמעט וניתן לומר שיש לו נשמה יתרה. שעונים אחרים מעוצבים ברוח הזמן המשתנה כגון שעונים בהם משובצים אבני קריסטל בעלי השפעה אנרגטית וסגולות רפואיות המשפרות מצבים רגשיים ופיזיים.

קיימות חברות המייצרות שעוני קיר על פי הזמנה וטעם אישי. ייחודיות השירות באה לידי ביטוי בחריטה ובעיצוב הקדשות על פי בקשת הלקוח. שעון כגון זה מומלץ כמתנת נישואין ייחודית, חתונת כסף/זהב, מתנה לרגל עלייה בדרגה או יום הולדת עגול. שעון קיר בעל לוגו חברה מהווה מוצר פרסומי דקורטיבי בכל משרד וחדר המתנה.

שעוני הקיר בעלי המטוטלת מהווים ז'אנר שלם בפני עצמו. יש משהו מעורר כבוד בשעון קיר בעל קוקייה היוצאת ומבשרת את בוא השעה. המטוטלת הנעה תמידית מצביעה על תנועתיות הזמן ואלמנט החיים השוקקים. שעונים אלה עשויים על פי רוב מעץ ומהווים נכס ייחודי.

כיום ניתן לבחור בשעוני קיר דיגיטליים או אנלוגיים המיוצרים מחומרים מגוונים נוספים פרט לעץ כגון זכוכית, מתכת ופלסטיק. חלקם נרכש בתוספת אחריות לכל קלקול או שבר. ההעדפה האישית תלויה, כאמור, בטעמו של הרוכש, באווירת העיצוב בבית וכן באלמנטים נוספים הנלקחים בחשבון כגון מי נעזר בשעון (ילדים קטנים מתקשים לקרוא שעון אנלוגי).

תחת הכותרת מגוון שעונים ניתן גם למצוא שעוני עולם, בעלי מד טמפרטורה, שעונים בעלי ספרות רומיות, שעונים בעיצובים שונים ולאו דווקא עגולים, שעוני ילדים ושעוני מותגים. כל שנותר הוא לבחור כיצד יראה סמן הזמן שלכם בבית.