header

שעון סבא. הגיע הזמן שגם לכם יהיה אחד

שעון סבאהאדם ראה תמיד חשיבות גדולה למדידת הזמן. בתחילת הדרך נעשה שימוש בשמש בירח ובכוכבים על מנת למדוד את הזמן ולקבוע מועדים ובהמשך נוצרו עזרים למדידת זמן כמו שעון שמש או שעון חול. הסבא הגדול של כל השעונים, עלה אל בימת ההיסטוריה בשנות השלושים של המאה הארבע עשרה. הוא היה מורכב מסקאלה גדולה שהראתה את השמש, הירח והכוכבים. הפעמון של אותו שעון קדום צלצל כל ארבע שעות ומספר צלצולי הפעמון קבע את השעה. תחום מדידת הזמן הלך והתפתח עם השנים ובהמשך הופיעו גם שעוני כיס, שעוני קיר ושעונים מתקדמים יותר בעלי מנגנונים אלקטרוניים ויכולות שונות, מעבר לפונקציה הבסיסית של מדידת הזמן. אחד מסוגי השעונים שהחזיקו מעמד לאורך השנים ונחשב מבוקש גם כיום הוא שעון סבא.


מה זה שעון סבא ולמה קוראים לו כך?

מחוג גדול, מחוג קטן, לוח שעות, מנגנון. שעון סבא בנוי באופן בסיסי כמו כל שעון אחר, אולם מה שמייחד אותו על פני האחרים הוא העיצוב. שעון סבא, יראה לכם את השעה המדויקת ויעזור לכם לנהל את הזמן שלכם, אולם בכל פעם שבה תביטו בו הוא ייקח אתכם לזמנים אחרים, שבהם הכול היה פשוט יותר. על פי מספר מקורות, מקור השם שעון סבא, הוא שיר בשם 'השעון של סבא שלי', שנכתב על ידי זמר אמריקאי במאה התשע עשרה והפך פופולארי ביותר. הסבר הגיוני לא פחות הוא ששעונים כאלה היו חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים בבתיהם של הסבים שלנו ולכן אנו קוראים לשעון כזה, שעון סבא .


איך בוחרים שעון סבא?

כמו כולנו, גם עולם עיצוב הפנים נהנה להתרפק על העבר. שעון סבא על הקיר או על כוננית יכול לתרום לחדר לא מעט אווירה של פעם. לפני שאתם בוחרים שעון סבא, מומלץ לחשוב על הדרך בה הוא ישתלב בסביבה. השלב הבא הוא לבחור בין שעון התלוי על הקיר לבין שעון המונח על אחד הרהיטים ולבחור את הצבעים שישתלבו באופן הטוב ביותר בחלל. אולם הכי חשוב שתזכרו למקם את השעון במקום שיאפשר לכם לראות אותו. עם כל הכבוד לאסתטיקה, מדובר בשעון שתפקידו העיקרי הוא להראות את השעה המדויקת. המומחים של חברת שוורצווד, הנם אנשי המקצוע המנוסים בישראל בתחום שעוני הסבא. הם יעשו כמיטב יכולתם על מנת לסייע לכם לבחור שעון סבא שיתאים בדיוק לבית שלכם.