header
מזגן מיצובישי

16_mitsubishi.jpgשנת 1870 הביאה לעולם את אחד מענקי המסחר: קונצרן מיצובישי. חברת מיצובישי הייתה בתחילת דרכה חברת ספנות שנוסדה ע"י איוואסאקי יאטארו בטוקיו, יפן. שלוש שנים מאוחר יותר שונה שמה למיצובישי שוקאיי. צמיחתה של אימפריה בכלל ובעולם המיזוג בפרט, במאמר הבא.
החברה לא נחה על זרי הדפנה והחלה להרחיב את תחומי התעניינותה לכיוונים נוספים מעבר לספנות גרידא כגון כריית פחם, הקמת מפעל ליציקה של ברזל ופלדה ושירותי ביטוח ימי. למעשה, כל שירותי הספנות והענפים הנוגעים בשירות זה סופקו עם הזמן על ידי מיצובישי, כולל שימוש במשאבים מתחום הניהול והטכנולוגיה להמשך התפתחות מסחרית.
עסקי המסחר מעבר לים החלו לשגשג. צי הספינות שעמד לרשותה פעל על ידי פחם ממכרה טאקאשימה שנרכש על ידה. כאמור, החברה החלה לחלוש על תחומי עניין נוספים שנדרשו בשל עיסוקה כגון ביטוח, אחסנה ועוד. מאוחר יותר הרחיבה מיצובישי את פעולותיה גם בענפי ייצור נוספים כגון ציוד אלקטרוני, זכוכית, פלדה, נייר, נדל"ן, נפט, תעשייה אווירית, חלל, תעשיות כימיות ופטרוכימיות, מזון ומשקאות, נפט, בנייה ועוד.
מיצובישי הייתה לב לבו של תהליך המודרניזציה שהחל לקרום עור וגידים בתעשייה היפנית. בהמשך נוצרו שלושה גופים ראשיים: בנק מיצובישי, תאגיד מיצובישי ומיצובישי תעשיה כבדה. כיום, תאגיד מיצובישי נחשב חברת הסחר הגדולה ביפן הפועלת בשמונים מדינות בעולם.

מזגני מיצובישי

מיצובישי מהווה את אחד הגופים העיקריים בעולם לפיתוח מערכות אנרגיה ולייצורם. מדובר במערכות יוקרה לקירור מרחבי תעשייה, עסקים ובתים פרטיים. מזגן מיצובישי משווק באופן בלעדי על ידי חברת מיצובישי, משווקת מורשת.
מזגני מיצובישי נחלקים לכמה סוגים: מזגנים מרכזיים, מיני מרכזיים ואינוורטר המיועדים לבית ונוספים המיועדים לאזורים מסחריים. הדגמים שונים, המחירים משתנים. מזגן מיצובישי ניתן לרכישה גם בדגם עילי יחד עם מאיד עילי קירי או מאייד מולטי, כקסטה נוחה לאריח תקרה ובעיצוב מודרני. גולת הכותרת של המזגנים מבית היוצר של חברת מיצובישי היא מזגני ה- City Multi VRF הדקורטיביים למראה, בעלי רב מאייד חסכוני (עד 45 אחוזים של אנרגיה נחסכת).

מהם האלמנטים החשובים הנלקחים בחשבון באשר להתאמת מזגן מיצובישי ליעדו?

מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע כדי לקבל מידע עדכני בנוגע למזגנים ולהתאמתם לחלל הנדרש בחימום ובקירור. יש לתת את הדעת בנושאים הבאים: תפוקת קירור וחימום, ספיקת אוויר קירור וחימום, יעילות עבודה בחום ובקור, רעש חיצוני ופנימי, דירוג אנרגטי מאושר, אחריות, תנאי תשלום, גמישות בהתאמה לאזור המחייה, גודל ומהירות תגובה.