header
cartmelcollege.co.uk
 
נקיון משרדים
 
רמת ניקיון המשרדים בארגון (עסק, חברה או כל מוסד) הינו אחד הדברים החשובים ביותר על מנת להשאיר רושם טוב על הלקוח המבקר בארגון. אחד הדברים הראשונים שכל אדם הנכנס לארגון שם עליו לב הינו רמת הניקיון במשרדים. משרד שאינו נקי ונראה כמו "אחרי מלחמה", לא משדר רצינות וגורם לעצמו נזק תדמיתי גבוה ביותר.
 
לפעמים הפתגם "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו" נכון רק בחלקו. בשנים האחרונות האריזה בה אנו עוטפים את עצמנו הפכה לדבר חשוב מאוד, לפעמים אפילו יותר מאשר התוכן עצמו. ניקיון משרדים הינו רק חלק מדברים שאנחנו עושים על מנת להראות טוב ביותר בעיני אנשים אחרים. מעבר לעובדה שמשרדים נקיים יוצרים סביבת עבודה נעימה יותר עבור העובדים, הם מעבירים גם מסר ברור ללקוחות שמדובר בחברה רצינית ואחראית.
 
ניקיון משרדים הוא לרוב עבודה שאינה מתוגמלת כראוי. כמות השעות והשכר הזעום שאפשר להשתכר בניקיון משרדים, גורם לכך, שאין הרבה "קופצים על המציאה" לעבוד בתפקיד הזה. לעתים, נדמה שאנחנו כחברה איננו יודעים לתגמל כראוי את אלו שעושים באמת את העבודה הקשה. אחד הדברים הקשים ביותר בניקיון משרדים הוא הצורך לעמוד שעות רבות על הרגליים. בנוסף, בחלק מהמקומות הם אינם זוכים לזכויות סוציאליות הוגנות. בשנים האחרונות החלו סטודנטים ברחבי הקמפוסים השונים להילחם בתופעה ואנחנו יכולים לשמוע בתקשורת על לא מעט הפגנות שנערכו על מנת שעובדים אלו יקבלו את זכויותיהם. ניקיון משרדים הינה עבודה המכבדת את בעליה בדיוק כמו עריכת דין או הנדסה. הגיע הזמן שנפנים זאת ונתייחס אליהם בכבוד הראוי להם, זה יכבד אותם כאנשים שבסך הכול רוצים להתפרנס בכבוד ויכבד אותנו כחברה היודעת לכבד את עובדיה.