header
הובלות בתל אביב – איך לארוז חדר
 
העיר תל אביב מתאפיינת באוכלוסיה צעירה ותזזיתית. את מרכז העיר ודרום העיר מאכלסים בעיקר סטודנטים וצעירים רבים שבאים מכל הארץ בגלל אפשרויות הלימוד, התעסוקה והבילויים שבתל אביב. אך המחירים היקרים והמשתנים והתזזיתיות של שוק הדירות בתל אביב גורם להם לעבור דירה כמעט בכל שנה מה שהופך את תחום הובלות בתל אביב לנושא חשוב ואת עבודת האריזה לקראת המעבר דירה לריטואל קבוע שחייבים לשפר ולייעל אותו על מנת לבצע אותו במהירות.

במאמר שלפנינו נסקר ונסכם בקצרה את השלבים לאריזת חדר.    
 
שלב 1 – הצטיידות באביזרי אריזה
 
ראשית צריך להצטייד באביזרי אריזה כגון: ארגזי קרטון חזקים או מזוודות לפי הכמות המשוערת של תכולת החדר או הדירה שלכם, מוצרי הדבקה וקשירה כגון מסקינג טייפ \ דבק מלחמה חוטים \ חבלים ופצפצים (הניילונים עם בועות האוויר שתפקידם להגן על מוצרי חשמל ואביזרים רגישים לזעזוע) או בדים רכים לריפוד אריזות שמיועדות לחפצים רגישים.
 
שלב 2 – חלוקת תכולת החדר לנושאים
 
יש לחלק את תכולת החדר לנושאים כגון: ביגוד, מוצרי חשמל, כלי מטבח ועוד על מנת ליצור סדר בארגון האריזה ולסייע בפריקת החפצים חזרה בדירה החדשה. לאחר כל סגירת ארגז יש לציין עליו בכתב ברור לאיזה קטגוריה הוא שייך.
 
שלב 3 – אריזת התכולה בארגזים
 
לאחר שכל הציוד מוכן לאריזה יש להתחיל להכניס את תכולת החדר לארגזים כשכמובן בכל ארגז מכניסים פריטים מקטגוריה מסוימת ועל הקרטון מציינים בכתב ברור את קטגוריית הפריטים ואף ניתן להוסיף תיאור נוסף של התכולה.
 
בגדים צריך להקפיד להכניס לארגזים נקיים או עטופים בתוך שקית ניילון נוספת בשביל שלא יתאבקו במהלך ההובלה, כלי מטבח רגישים ומוצרי חשמל וכל דבר אחר רגיש יש לעטוף בפצפצים או בדים רכים בשביל להגן עליהם ממכות או עצירות פתאומיות של משאית ההובלה. לא כדאי להתקמצן בקניית הפצפצים כי הם שכבת ההגנה היחידה של החפצים היקרים שלכם.
 
אם סיימתם את כל השלבים הללו בהצלחה כולל הפעלת שיקול דעת לכל פריט ופריט איך למגן אותו ואיך לקטלג אותו מובטח לכם שיהיה לכם מעבר דירה מהיר ובטוח.