header
אחסנת דירה - מי? כמה? למה?
 

 
מחליפים את הריהוט בבית? עוזבים את הבית לתקופה ארוכה? זה לא אומר שאתם חייבים לזרוק או למכור את הריהוט הישן. שרותי אחסנת דירה שצצים בתקופה האחרונה כפטריות אחר הגשם יצרו שוק חדש ומעניין של אנשים שמאחסנים את תכולת הדירה שלהם לתקופה ארוכה.
 
עלויות האחסון הינם בדרך כלל שווים את החיסכון שהם מספקים בהתעסקות במכירת הריהוט הישן ומספקים לכם דרך נוחה ומשתלמת לשמור על הריהוט וכלי הבית שלכם עד לאחר שתרצו אותם חזרה בשביל להשתמש בהם או בשביל לתת לילדים שלכם.
 
המחיר החודשי יכול לנוע בטווח של כ 400 – 700 ₪ לדירת 2 – 4 חדרים ממוצעת עם כמות ריהוט וכלים ממוצעת. וכמובן יכולים להגיע גם ל1000 ₪ ויותר לדירות גדולות יותר עם כמות רהיטים גדולה יותר.
 
השירות הזה שהיה עד לפני שנים ספורות דבר נדיר בארץ הגיע כמו טרנדים רבים מאירופה וארה"ב מעט מאוחר אך הוא כבר כאן ואלפי אנשים ומשפחות משתמשים בשרותי אחסון תכולת דירה שונים בשביל לשמור את החפצים שלהם לתקופות ארוכות.
 
ההבדלים בין ספקי השירות השונים הינם חשובים כמובן לבחירת ספק שירות אחסון לדירתכם כשההבדלים יכולים להתבטא בנוחיות דרכי הגישה למחסן, תנאי השמירה וההגנה על החפצים וכמובן הכי חשוב: המחיר.
 
ספקים שונים בארץ למדו לתת הנחות משמעותיות למאחסנים תכולת דירה לתקופה ארוכה ולכן גם במקרה של עזיבת הארץ לתקופה ארוכה או מקרים דומים בהם הינכם נאלצים לעזוב את דירתכם עדיין לא תמיד כדאי למכור את החפצים ואולי כדאי לשקול לעשות סקר שוק בתחום ספקי שירות אחסנת דירה.
 
 

דף זה משתף פעולה עם: דירות חדשות