header
מזגני אלקטרה – לטמפרטורה המתאימה לכם.
 
קישור לחברה מובילה בישראל ל מזגני אלקטרה

מזגני אלקטרה הם המזגנים המובילים כיום בישראל, הן מבחינת האיכות והן מבחינת התפוצה. בעשורים האחרונים תפסו המזגנים את מקומם כפריט הכרחי בבית ולא כמוצר מותרות בלבד. זאת משום ההתפתחויות הטכנולוגיות שאפשרו הורדת מחירי המזגנים והעלייה בטמפרטורות הממוצעות המחייבת למעשה התקנת מזגן בכל בית.
 
מזגני אלקטרה - סוגי מזגנים שונים וההבדלים ביניהם:
  
מזגן קיר: המזגן הזה מאגד בתוכו את כל הפונקציות, גם את המנוע וגם את המאוורר המפזר את האוויר הקר ברחבי החדר. עוצמתו של מזגם כזה היא מוגבלת ובנוסף לכך הוא רועש יחסית, כיון שכל היחידות מצויות במקום אחד. בנוסף, יכול מזגן כזה להיות מותקן רק בחדר שבו קיר אחד פונה אל הרחוב.
 
מזגן מפוצל:duo.jpg
מזגנים מסוג זה מורכבים משני חלקים – החלק המצוי בתוך החדר ובו כפתורי ההפעלה והבקרה למיניהם, והחלק המצוי מחוץ לבית וכולל את המנוע, מאורר והחלקים שהם למעשה החלק הרועש במזגן. מזגני אלקטרה הם המזגנים המובילים בישראל, מבחינת האיכות והתפוצה כאחד. חברת אלקטרה מייצרת מזגנים מפוצלים איכותיים, מזגנים עיליים כמו גם מזגני רצפה, בעלי יכולות מיזוג גבוהות, הן בקירור והן בחימום.
 
מזגן מיני מרכזי: ‏emdv.jpg
מזגן כזה מסוגל לקרר או לחמם מספר חדרים בו זמנית. מהמזגן נחפרות תעלות המסתיימות בחדרים שונים. כל תעלה מסוגלת להוביל בתוכה אוויר מקורר, כך שלמעשה ניתן לקרר את כל הבית באמצעות מזגן אחד. בתחום הזה יש לחברת אלקטרה יכולות מתקדמות, כמו למשל מערכת אלקטרה מולטי אינוונטר, המאפשרת לחבר יחידה חיצונית אחת למספר יחידות פנימיות הממוקמות בחדרים שונים. למעשה האפקט זהה לקיומם של מספר מזגנים, כל אחד ייחודי לחדר אחר. אלקו מולטי אינוונטר מאפשר את אותו אפקט, רק במספר גדול יותר של חדרים.
 
בפרויקטים גדולים, קניונים, בניינים רבי קומות וכיוצא באלה, אין מותקנים מזגנים, אלא מערכות מיזוג אוויר. חברת אלקטרה מומחית בהתקנת מהערות כאלה, הדורשות ידע רב והבנה של נושא מיזוג האוויר על בוריו. מזגני אלקטרה הינם מערכות מיזוג האוויר המובילות גם במרחבים גדולים במיוחד. אנשי המקצוע של אלקטרה יעזרו לכל אחד במציאת המזגן או מערכת מיזוג האוויר האופטימליים בשבילו.