header
קורס תכשיטנות

ליצירת קשר עם מכללת אומנית, לחצו כאן

אם ניחנתם בסבלנות, חוש טבעי ליופי ואתם מעוניינים לעשות עם זה משהו מועיל, אולי כדאי שתשקלו לקחת קורס תכשיטנות וללמוד את רזי המקצוע.
 
לאחרונה פורחים לימודי מקצועות הסטיילינג למיניהם ויש הרבה מה ללמוד. אחד התחומים המשיקים לתחום הסטיילינג הוא מקצוע התכשיטנות. תחום זה הינו כר נרחב לאלה המעוניינים להביא את דמיונם הפורה לידי ביטוי אומנותי על ידי שימוש בשלל חומרי גלם; לא רק בזהב וכסף מדובר אלא בתכשיטים מאלומיניום, פנינים, צדפים ואפילו מפלסטיק. אין סוף לכמות חומרי הגלם שמהם ניתן ליצור תכשיט יפהפה שיסובב ראשים ויעניק לכם סיפוק על העבודה שהשקעתם – ובלא מעט מקרים גם יספק לכם אמצעי פרנסה.
 
בפני הנרשמים לקורס תכשיטנות ייפתח עולם מרתק של דרכי יצירה; שימוש בכלים שונים המקובלים בתחום מחד, ומאידך פיתוח היצירתיות והמעוף של כל אחד ואחד מהלומדים בקורס על ידי גירוי הדמיון במהלכו.
 
בתכשיטנות ישנן, כמובן, כמה דרכים להגיע לאותה תוצאה רצויה. שיטות אלה נלמדות בקורס תכשיטנות ונותנות לחניכים אפשרויות שונות להגעה לאפקט שרצו ביצירת תכשיטים, הכל לפי סגנונו של הלומד והכלים הנוחים לו. למרות זאת מרגילים את הלומדים בקורס לשלוט בכל השיטות והכלים בקלות מירבית.
 
בקורס תכשיטנות, כמו בכל קורס או מסגרת לימודית, אי אפשר בלי תרגול; הקורס בנוי כך שהוא מאפשר תרגול אינטנסיבי שיביא את הלומדים לידי שליטה במתודות השונות הנלמדות. דבר זה יקנה להם מידה מסויימת של התמקצעות עוד לפני שסיימו את הקורס והתחילו לעבוד בתחום.
 
המדריכים בקורס תכשיטנות הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב, הן בהדרכה והן בתחום התכשיטנות, שהספיקו ללמד לא מעט בוגרים של הקורס; ניסיונם הרב מהווה יתרון משמעותי ועובד בעיקר לטובת החניכים בקורס שמקבלים תשומת לב מירבית והתייחסות מקצועית לנושאים הנלמדים במהלך הקורס.
 
בין אם תנצלו את מה שתלמדו בקורס לשעות הפנאי ובין אם תהפכו זאת למקצוע – תחום התכשיטנות אף פעם לא משעמם, שכן קורס תכשיטנות מכיל לימודים של סגנונות עיצוב שונים, על פי רוב ממקומות שונים בעולם, כשכל תרבות מביאה איתה את הסגנון הייחודי לה.
המקום המומלץ ללימודי קורס תכשיטנות הוא מכללת אומנית.

מכללת אומנית של נעמת הינה בעלת מוניטין של הכשרת בוגרים רבים במקצועות הצורפות ומספקת לימודי עיצוב תכשיטים המושתתים על ניסיון רב שנים. 

ליצירת קשר עם מכללת אומנית, לחצו כאן