header
המאמר בחסות: אומנית- מכללה ללימודי צורפות
 
אנשים תמיד יחפשו עבודה שתאפשר להם לשלב משהו שהם אוהבים ושהם יוכלו להרוויח מזה כסף טוב. אם אתם אנשים שאוהבים תכשיטים ורוצים לדעת איך ליצור אותם בעצמכם, אולי לימודי צורפות זה הכיוון שאליו אתם צריכים לפזול.
 
למראית עין , זאת לא אמורה להיות בעיה. קונים חומרים, דבק ו"יאללה" אפשר להתחיל לספור את המזומנים. הרי תוך שניות נהפוך להיות ברשימת הצורפים המוכרים במדינה, אם לא בעולם... נכון? אז זהו, שלא ממש.
 
חשבתם פעם למה יש תכשיטים שנמצאים בחנויות הגדולות בקניונים הכי גדולים במדינה, לעומת מוצרים אחרים של צורפים אחרים שנמכרים בשקלים בודדים ברחוב? מה ההבדל בין מוצר שנמכר בחנות בקניון למוצר שהכינה נערה בת 15 בזמנה החופשי?
 
התכשיטים שאתם רואים בחנויות אשר נמכרים בעשרות, מאות ואלפי שקלים אלה מוצרים ברמת גימור גבוהה ביותר, הכוללים מרכיבי עיצוב ייחודיים. מושקעת מאחוריהם מחשבה רבה בעיצוב והתהליך להגיע למוצר המוגמר עובר דרך לא פשוטה. אין תחליף לניסיון, אך כדי לדעת שאתם בכיוון הנכון שבו תוכלו באמת לקבל את הניסיון הרלוונטי חשוב להכיר את כללי הבסיס.
 
לכל תחום יש את צורת הלימוד שלו וצורפות היא תחום אומנותי. אנחנו ממליצים לכם ללמוד במקומות שבמקביל ללימודים יאפשרו לכם לפתח את היצירתיות האומנותית שלכם, יעזרו לכם לשפר את טכניקות הגימור, ילמדו אתכם להתאים חומרים למטרה הסופית והכי חשוב, ללמוד את תהליך החשיבה העומד מאחורי יצירת מוצר מקורי, איכותי, אשר יהיה ניתן להניב ממנו גם רווח כספי.
 
ישנו מגוון רחב של מקומות המציעים לכם לימודי צורפות. נכון לרגע כתיבת המאמר ישנה רק מכללה אחת המתמקדת אך ורק בלימודי צורפות ותכשיטנות. מכללה זו היא מכללת "אומנית" שהוקמה בשנת 1967 על-ידי ארגון נעמ"ת. במכללה למדו ממיטב הצורפים בארץ אשר זכו בפרסים רבים, חלקם אף משתתפים בתוכנית הלימודים הנוכחית. המטרה בקורסים המוצעים במכללה היא להכשיר צורפים וצורפות ברמה הגבוהה ביותר, כך שהם יכירו את תהליך היצירה מכל צדדיו. השיעורים אומנם נעשים בקבוצות, אך הקבוצות הללו מותאמות לפי רמה אישית של כל אחד מהתלמידים בהן. בנוסף, קיימים קורסים בהם כל תלמיד זוכה לתוכנית אישית לפי רמתו, קצב ההתקדמות שלו והתחומים בהם הוא מעוניין להתמחות. המכללה אף מעודדת את תלמידיה לחוות את העולם האמיתי כבר בשלב הלימודים ולהציג עבודות בתערוכות ותחרויות. כך לומדים התלמידים על הפוטנציאל השיווקי שקיים במוצרים שלהם.
 
אם כל זה נשמע לכם מעניין ומושך, ויש בכם את הרצון להפוך תחביב למקצוע. גשו לאתר המכללה, קבלו מידע והתקשרו לרישום לקורסים השונים.
 
בהצלחה!