header
רילוקיישן למנהלים בחו"ל
 
 
כאשר ישראלי מחפש משרת ניהול בחו"ל, ישנם כמה אפיקים אשר בהם יוכל להיעזר לצורך הגעה למשרה הנכספת:
  1. שליחת קורות חיים לחברות מסחריות בחו"ל: היתרון שבדבר הוא שמדובר בגישה ישירה ובלתי אמצעית. החיסרון הגדול: מבנה קורות חיים הנהוג בישראל שונה מהמקביל האמריקאי שלו. לכן יש להיעזר בחברת השמה המתמחה גם ברילוקיישן למנהלים בחו"ל, בעיקר מכיוון שמדובר במשרה ניהולית שבה תהליך המיון קפדני יותר.
  2. רילוקיישן למנהלים בחו"ל המתבצע על ידי המעסיק הישראלי עצמו בשלוחה בחו"ל. כאן החיסרון הוא שלא כל המעסיקים דואגים ל"נחיתה רכה" ולהשתלבות נאותה של המנהל בארץ היעד.
  3. מכרים וחברים: פנייה לחברים בנושא היא בהחלט צעד נבון, בתנאי שאותם חברים עוסקים בתחום המדובר ובתנאי שיש להם את הקשרים המתאימים במקומות המתאימים. אך ספק אם מכריו של אותו מחפש עבודה מכירים ובקיאים בתחום בו הוא מתמקד. כאן דרוש טיפול מקצועי של חברה המנוסה ברילוקיישן למנהלים בחו"ל.
  4. נטוורקינג: על פי "כלכליסט", נטוורקינג היא שיטה טובה לרילוקיישן. אך גם כאן מדובר בישיבה של שעות מול המחשב והפצה באימייל וברשתות חברתיות את דבר חיפוש המישרה, כאשר חברת השמה העוסקת ברילוקיישן למנהלים בחו"ל עושה עבור מחפש העבודה את החיפוש הדרוש ואת ההתאמה המיטבית.
  5. חברת השמה: בתהליך רילוקיישן למנהלים בחו"ל המתבצע ע"י חברת השמה, נלקחים ההיבטים הלוגיסטיים של המעבר לארץ זרה, התאמות השפה ואף נושא היתר העבודה; חברת ההשמה דואגת שעניין זה יטופל ע"י הגורמים המתאימים על הצד הטוב ביותר. הדבר מצריך ברוב המקרים שיתוף פעולה עם החברה הקולטת את העובד בחו"ל, דבר שמתאפשר הודות לקשרים העסקיים והתקשורת השוטפת עם חברות רבות בחו"ל.