header
שולחנות פוקר

23_poker_table.jpgהפופולריות של משחק הפוקר החלה להתעורר עם פתיחת המאה ה- 20. מקבוצות משחק (המונות בעיקר מספר גברים מצומצם) שהתקבצו למשחקים ביתיים, הפך משחק הפוקר למוקד משיכה רחב יותר. כיום מדובר במשחקי טורנירים משמעותיים ברמה בינלאומית. המקומות הראשונים זוכים בפרסים כספיים גבוהים.

משחק הפוקר מציע לשחקניו את המתח וההתרגשות לקראת הפסד או ניצחון באמצעות הניסיון לצבור ערך מספרי מסוים של קלפים. האדרנלין של משחק זה מבוסס על סכום גג המונח כהימור על ידי כל משתתף ועל ידי אופן המשחק בו. קיימים סוגים שונים של משחקי פוקר. כל משחק מאופיין במספר קלפים שונה המחולק למשתתפים ומספר קלפים שונה המוסתר והמשותף. מעבר לאלה משתנים גם צורות ההימור והסכום שנקבע, עליו מהמרים המשתתפים.

למרות אורות הזרקורים שהחלו לעטוף את המשחק, עדיין בוחרים קבוצות של שחקנים חובבים להתאסף באחד הבתים ולשחק. המשוגעים לדבר רוכשים שולחן פוקר מקצועי. אין ספק כי שולחנות פוקר אכן יוצרים את האווירה המחשמלת עוד לפני שהמשחק התחיל.


שולחנות פוקר מקצועיים - קווים מאפיינים

קיימים שני סוגים של שולחנות פוקר: קבועים ומתקפלים. אם מדובר באירועים חד פעמיים מומלץ לרכוש שולחן פוקר מתקפל, איכותו אינה נופלת בשל הבסיס המתקפל שלו. הוא נוח לאחסון וסבירות שמצורפת אחריות עם רכישתו לכל דבר ועניין. חשוב לתת את הדעת לגודלו כאשר הוא מקופל כדי לוודא מקום אחסנה נוח.


שולחנות פוקר קבועים

השולחן מוצב, על פי רוב, באזור משחקים קבוע בבית. השולחן יציב וניתן להוסיף לו אביזרים נלווים המסייעים לנוחות המשתתפים. ניתן לבחור בין גדלים שונים של שולחנות, ולכן עדיף למדוד את המקום בו הוא עתיד להיות מוצב טרם רכישה. כל שולחן יכול להכיל מספר אנשים שונה סביבו. קיימים שולחנות המסוגלים לאכלוס שמונה משתתפים עד עשרה.

השולחנות מתומנים, עגולים או אובליים. ברוב המקרים שולחן הפוקר צבעו ירוק. ניתן להזמין שולחנות פוקר מקצועיים בצבעים נוספים: כחול, סגול ואדום, אם כי אין הכרח בבחירה בצבעים אלה. ניתן לברר אצל היצרן האם אפשרי צבע אחר אם עולה הצורך להתאימו לעיצוב החלל באזור המשחק.

תוספות לשולחן

חווית המשחק עשירה ונוחה יותר בשל אביזרים נלווים. ניתן לאבזר שולחנות פוקר במעמדים מיוחדים המחזיקים את הכוסות, מתקנים המיועדים לאחסון ז'יטונים, כורסאות 'הדומים' המיועדים לרגליים וריפוד מפנק לידיים. מעבר לכך, ניתן להוסיף אביזר ההופך את שולחן הפוקר לשולחן אכילה או לשולחן לצורכי ישיבות ובכך ליהנות משתי פונקציות.