header
 
הקשר בין פלאש (FLASH) וקידום אתרים 
 

קידום אתרים - המלצות ללקוחות העומדים בפני רכישה של אתר אינטרנט

קידום אתרים זה ציד

 
iLinks
אתר אתרים
 
קישור לאתר אתרים בהקשר של מערכת לבניית אתרים או הקמת אתרים עם שליטה של המשתמש : אתרקידום
 
אתר אתרים הוא אתר המכיל קישור להרבה אתרים אחרים, כדוגמת "פורטל" . אתר אתרים – פורטל הקישורים הגרפי מציג באופן גרפי רשימה של כל אתרי האינטרנט השימושיים ביותר ובנוסף אתר אתרים זה מאפשר לכם להקים את האתרים האישיים שלכם בפורטל כך שהם מצטרפים לקבוצת האתרים הגדולה המוצגת בצורה גרפית.
 
 
מועדפים - המועדפים שלך בכל מחשב ובאייפון - iPhone
 
אתם יושבים על המחשב הנייד האישי, מבצעים גלישה שקשורה לעבודה. פתאום מצאתם אתר שמתאים בדיוק למספר משימות שאתם צריכים לעשות מחר בבוקר במחשב של המשרד. לא בעיה, נכון? אתם שולחים לעצמכם את הקישור במייל אחרי שבדקתם אינספור פעמים שהוא הקישור הנכון ושהעתקתם כמו שצריך. אולי כדאי להביא את הנייד לעבודה מחר? רק לייתר ביטחון, בתור גיבוי...

כאן עוד מדובר במצב הפשוט. תארו לכם שהאתר אידיאלי דווקא לפגישה שיש לכם מחר עם הלקוח, אבל אין לכם אצלו גישה למחשב. לא לזה של המשרד ולא לנייד שלכם. טוב, מזל שיש אייפון, לא? אבל נראה אתכם מוצאים את הקישור ששלחתם לעצמכם אתמול בין כל המיילים שקיבלתם במהלך הלילה. חבל על הזמן שלכם ושל הלקוח שלכם.

מהיום צרותיכם הסתיימו! כעת אתם יכולים ליצור לעצמכם רשימת מועדפים בכתובת אחת שתהיה זמינה לכם באינטרנט בכל מקום ובכל שעה. על המחשב הנייד, על המחשב בעבודה, על המחשב האישי בבית ואפילו במחשב של הלקוח וכן, גם באייפון שלכם. כמובן שהיתרון הגדול הוא שאתם גם חוסכים לעצמכם זמן, אין צורך להעתיק את אותה רשימת מועדפים מספר פעמים. פעם אחת מספיקה גם להוספה וגם למחיקה כדי לעדכן את הרשימה בכל מקום.

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס ל- g1948.com , פורטל הקישורים הגרפי, להירשם (בחינם!) לאתר ולהתחיל לנהל את תפריט הקישורים שלכם. אתם יכול להכניס את כל הקישורים לעמודה אחת. אבל, אם אתם רוצים להיות יותר מאורגנים, אפשר ליצור סיווגים שונים ולסדר את הקישורים שלכם על-פיהם. ניתן גם להעביר את הקישורים בין הסיווגים השונים ואם יש קישורים שכבר אינם רלוונטיים ניתן למחוק אותם. הכל בצורה נוחה וזמינה מכל מקום ומכל מחשב. כמובן שהמערכת מוגנת סיסמא, דבר המבטיח שכל המועדפים שלכם יישארו שלכם ולא יישארו על המחשב של הלקוח (רק תדאגו להתנתק כשאתם מסיימים את הפגישה).

עוד סיבה שכדאי להשתמש באפליקציה שלנו היא שמתחת לקישורים שלכם אתם מקבלים מפה של האתרים רלוונטיים ברשת, זאת על-ידי הפורטל הגרפי שלנו אשר מציג קישורים גרפים של האתרים הכי שווים ברשת. החל ממנוע החיפוש גוגל, דרך תחנות רדיו, בנקים, עיתונים וספקי אינטרנט. כל עולם האינטרנט שלכם מרוכז במקום אחד!

לכל מחזיקי האייפון, האתר זמין גם למכשירכם ולכן ניתן לעשות את כל הפעולות בצורה שתהיה נוחה על מסך המגע הקטן שלכם.
אז למה אתם מחכים? הקץ להגדרות כפולות של המועדפים !

Worldwide Freelancers For .Net Web Development (ASP.NET)

מערכות מידע

אתרקידום

פלטפורמה מתקדמת לאתרים מובילים

נהל סליידרים (כמו זה!)

מצגות אנימציה עם מסך ניהול פשוט ללא כל ידע בתכנות

יצירה ועדכון בזמן מהיר

..של אתרים מתקדמים שישאירו את המתחרים שלך מאחור

חסוך זמן וכסף על אופטימיזציה

עם הכנסת התוכן מתבצעת התאמה לגוגל באופן אוטומטי

קידום אתרים - תוצאות מוכחות

אתרקידום הינה המערכת היחידה שפותחה מאפס להצלחתך

בדוק ללא התחייבות וקבל מתנה

מלא את הטופס שלמעלה ואנו נחזור אליך בהקדם


שילוב כלים טכנולוגיים בקידום אתרים ושיווק באינטרנט
הקדמה - Google Analytics

 
 
 
נתקלנו לא פעם בלקוחות שפנו אלינו לאחר שהשקיעו סכומים נכבדים מאוד בהקמת אתר חדש ורק לאחר שהאתר הותקן בהצלחה פנו לבדוק את אפשרות קידום האתר וקבלת לקוחות משיווק מקוון.
אנו נאלצים לא פעם לגרום ללקוחות אלה אכזבה מסוימת מההשקעה הרבה שלהם באתר ומהציפיות ההתחלתיות הגבוהות. חלק מלקוחות אלה אף מציג לנו אתרים בעלי עיצוב בדרגה גבוהה מאוד. אז מה הבעיה ?
הבעיה נובעת מכך שאלו שבנו את האתר לא לקחו בחשבון את העובדה שהאתר הינו רק האמצעי ולא המטרה. אתר טוב ישרת את הלקוח נאמנה באם גם יתאים כבר מהרגע הראשון למאמצי קידום האתר והשיווק הדיגיטלי.
 
אז מה כדאי לוודא לפני שסוגרים הזמנה על אתר חדש לחברה?
1. בדקו שהתכנים שהאתר יכלול יוצגו בסופו של דבר בפורמט HTML אותו יכולים לקרוא גוגל ושאר מנועי החיפוש. באם האתר בנוי כולו בפלאש יש סיכוי טוב שהתכנים הכלולים בפלאש יהיו לא נגישים למנועי החיפוש. לגביי הקשר בין קידום אתרים לפלאש - ראו נא מאמר נפרד באתרנו.
2. וודאו כי האתר יכלול כבר בשלב הראשון התקנה של כלים שישמשו את מנהל האתר או חברת קידום האתר. המלצנו לצורך קידום אתר יעיל הינה להציב את התקנת Google Analytics בכל הדפים שבאתר האינטרנט כתנאי שלא ניתן להתפשר עליו.
3. לתכנים באתר חשיבות רבה בפעילות השיווק באינטרנט ולקידום האתר. יש להעדיף אתר עם מערכת ניהול תוכן כך שניתן יהיה לשנות את התכנים ללא התערבות החברה שבנתה את האתר. חלק מהחברות מספקות מערכת ניהול תוכן כך שהתפריטים נקבעים מראש ואילו מנהל האתר או חברת קידום האתר יכולים רק לשנות את תוכן הדפים הקבועים מראש. זה אינו מומלץ. עדיף לרכוש אתר עם מערכת ניהול תוכן בה יש שליטה מלאה על הקמה , ניהול ומחיקה של תפריטים , כולל כל תפריטי המשנה באתר.
4. תפריטים קופצים: חברות בניית אתרים רבות משתמשות בסקריפטים לתפריטים "קופצים" . תפריטים קופצים המשנים גם את הצבע עם תזוזת העכבר הפכו כבר מזמן לסטנדרט מינימלי לאתרי האיכות וכגורם מבדיל בין אתרים מקצועיים לאתרים שנבנו בחובבנות. אז מה ה catch ? . יש להקפיד שהאתר תוכנת באופן כזה שכל הדפים אליהם מובילים התפריטים הקופצים ניתנים לסריקה ע"י הרובוטים = עכבישים של מנועי החיפוש ובראשם גוגל.
 
בדיקה ראשונית מהירה לתמיכה בזה יכולה להתבצע כך:
א. בקשו מהחברה המועמדת לספק את האתר דוגמה לאתר אחר שבנו בעבר על אותו בסיס של קוד או מערכת ניהול תוכן. ודאו שאתם מקבלים דוגמה של אתר המכיל גם תפריטים קופצים ותפריטי משנה.
ב. כנסו לאתר הנבחן לאחד הדפים הפנימיים ע"י לחיצה על אחד מתפריטי המשנה אליו הגעתם באמצעות תפריט קופץ , כאמור לעיל.
ג. חפשו משפט ארוך מספיק , ללא סימני פיסוק בדף אליו הגעתם , סמנו את תוכנו והעתיקו את תוכנו לזיכרון (פקודת COPY בדפדפן). עכשיו היכנסו לחיפוש גוגל וחפשו את המשפט האמור כשהוא בתוך מרכאות ("). מרכאות מסמנות לגוגל לחפש את המשפט במלואו ולא דף אינטרנט בו יכולים המילים המרכיבים את המשפט להופיע במקומות שונים.
דוגמה :  "חברת השיטפון מספקת את שרות הנחת הצינורות בבלעדיות לממשלת ישראל" . יש לשים לב שהמשפט מופיע בין המרכאות. עכשיו אם גוגל מזהה את החיפוש ונותן תוצאה המפנה לדף המתאים , סימן הוא שגוגל מבקר בדף הספציפי שבאתר הלקוח.
אם קיים אכן דף כזה עם משפט בדיוק כזה וגוגל לא מוצא אותו , סימן הוא שגוגל לא מבקר בדף זה (בבדיקה זו אנו יוצאים מתוך הנחה שאנו בודקים אתר הקיים ברשת מספר חודשים לפחות).
באם עולה תוצאה שגוגל אינו מזהה חלק מהדפים שבאתרים שבונה החברה, דבר זה צריך להדליק נורה אדומה לגביי החברה ולגביי האתר אותו אתם שוקלים לרכוש.

 

מבצע הכרות בשיתוף חברת גוגל
 הצעות עבודה ומודעות ליזמים

אתרקידום

פלטפורמה מתקדמת לאתרים מובילים

נהל סליידרים (כמו זה!)

מצגות אנימציה עם מסך ניהול פשוט ללא כל ידע בתכנות

יצירה ועדכון בזמן מהיר

..של אתרים מתקדמים שישאירו את המתחרים שלך מאחור

חסוך זמן וכסף על אופטימיזציה

עם הכנסת התוכן מתבצעת התאמה לגוגל באופן אוטומטי

קידום אתרים - תוצאות מוכחות

אתרקידום הינה המערכת היחידה שפותחה מאפס להצלחתך

בדוק ללא התחייבות וקבל מתנה

מלא את הטופס שלמעלה ואנו נחזור אליך בהקדם

ציון האיכות של המנהל שלך
 
סטודנט לעבודת כתיבת תכנים לאינטרנט
 
 
 

(עוד) נושאים פופולריים באתר זה :
 
 
  אתרי אינטרנט רספונסיביים עם סליידרים
 
  תוכנה לקידום אתרים  
  "אתרקידום" מבית חברתנו הינו כלי תוכנה (CMS) לבניית אתרים עם פרזנטציות מרהיבות ללא תכנות. סליידרים הינם רכיבים  למצגות מרהיבות באתרים. במערכת אתרקידום ניתן לנהל אותם בקלות
 
  קרא עוד..  
 
  טכנולוגיות לקידום אתרים
 
  קידום אתרים  
  בעזרת שימוש במערכת ניהול התוכן אתרקידום וכלי תוכנה נוספים מבית חברתנו אנו מקדמים בעולם הדיגיטלי לקוחות בעשרות תחומים. אנו מהבודדים בענף המפתחים את הטכנולוגיות המשמשות אותנו בתהליך.  
  קרא עוד..   
 
  פורטלים ורשתות חברתיות  
  סימניות בענן  
  חברתנו פיתחה את הפורטל  g1948.com הכולל רשת חברתית לשיתוף מועדפים. בנוסף, המועדפים של המשתמשים הרשומים מאוחסנים חינם בענן ומסונכרנים אוטומטית בכל המכשירים ובכל הדפדפנים.  
  קרא עוד..  
 
  ניהול / ייעוץ במחשבים
ומערכות מידע
 
  פיתוח תוכנה  
  מחשוב ופיתוח לעסק במיקור חוץ. שיפור הביצועים, המכירות, פתרונות תמחור ותפעול אתרי אינטרנט. שיפור ביצועי חומרה, רשתות וענן. התנהל כמו הגדולים במינימום הוצאה!
 
  קרא עוד..  
 
 
בחר/י נא מתתי התפריט פה את הדף של המודעה / מודעות המעניינות אותך
 
בהצלחה !
 

מקדם אתרים בעל ניסיון

מפתחי קשת רחבה של תוכנות ופתרונות לארגונים

יתרון טכנולוגי בעולם תחרותי

מערכות מידע ופתרונות תוכנה

שיפור המכירות והתפוקה בעזרת מחשבים תוכנה ואינטרנט

פלטפורמת אתרקידום לבניית אתרים

שורה של יתרונות בולטים עבורך

שיתוף פעולה עם רואי חשבון

יתרון תחרותי למשרדים המשלבים את היתרון הטכנולוגי

מפתחי רשתות חברתיות לארגונים

g1948.com - ניהול ידע ומועדפים בענן חינם

שיתוף פעולה להצלחה

אנו מזמינים אותך להתקדם ביחד איתנו


The contact form is under re-construction !
במרבית המקרים כששואלים מישהו כיצד הוא מדמיין את בני האדם לפני אלפי שנים עולה אצלו התמונה של האדם הצייד. אותו צייד העומד ביער, משתופף מאחורי שיח, בידו חנית ומחכה לטרף. צייד זה החזיק ביצירתיות, סבלנות וריכוז שניתן רק להעריץ. השאלה היא האם כל התכונות שאפיינו את אותו צייד נמצאות היום אצלנו?

הצייד כעיסוק קיים מאז ימי ההומו-ספינס. ראייה לכך היא החנית הראשונה שנתגלתה ותוארכה מלפני 16,000 שנים. הצייד כפעילות למען אכילה החלה להיעלם עם תחילת הביות של החיות ופיתוח החקלאות.  פעילות זו הייתה כ"כ מרכזית, שבמיתולוגיה הרומאית ניתן למצוא אלת צייד מרכזית - דיאנה או בשם היווני ארמיטיס. אלה זו סימלה חוץ מצייד גם דמיון ויצירתיות. החן והחוכמה, שנקשרו בשמה הפכו אותה לנערצת על העניים והעבדים שיכלו לקבל מקלט במקדשה. אלה זו הוערצה בהמשך העידן המודרני על ידי הבונים החופשיים.
ארגון זה התקיים כאחד מהארגונים הסודיים ביותר באירופה וארה"ב והכיל בתוכו אנשים בעלי עיסוקים חופשיים,  שהשתייכו במרבית המקרים למעמד הסוחרים. מקצועות המסחר דרשו את אותן התכונות שדיאנה סימלה עבורם. הקשר בין הצייד למסחר נשמר עד היום. אותו ריכוז של הצייד המתכופף תחת שיח ביער על מנת לדעת מתי הרגע הנכון לתקוע את חניתו באייל שעובר לידו, דומה לרמת הריכוז הדרושה מהסוחר המוצלח.
העידן האינטרנטי בימינו הפך אפילו את השיחה בין הסוחר לקונה הפוטנציאלי, לסיטואציה כל כך שונה ואם זאת דומה. בשיווק הדיגיטלי עדיין אין התייחסות להבעות פנים, ואין לחוש ויזואלית את הטרף/לקוח כדי לדעת מתי לתקוף. בימינו צריך לתפוס את הלקוח כמו באומנות הדייג העתיקה. הדייג במהלך ההיסטוריה לא נחשב לסוג של צייד מובהק, אבל עידן האינטרנט יוכיח כי  החכה צריכה להיחשב לכלי צייד מצוין.
הבנת צרכי הלקוחות שמשוטטים באינטרנט הפכו לאומנות של ממש. האלה דיאנה שמביטה מתוך העננים מאוד גאה ביצירתיות שבאה לידי ביטוי  בסייבר ספייס. אולם: לא כל טריק יעשה את העבודה, לא כל תחבולה מתקבלת. הצייד אומנם התאמץ אבל חברות קידום האתרים מתאמצות לא פחות. אלו הן החכות של העידן החדש.

לסיכום, קידום אתרים באינטרנט קשור באופן הדוק לצייד. הריכוז היצירתיות והמאמץ הרב שאפיין את אותו הצייד ביער קיים ונדרש באומנות קידום האתרים באינטרנט. אותן התכונות שעברו מהצייד לדייג וממנו לסוחר, עברו בימינו לאנשי האינטרנט. בים האינטרנט מוצבות אלפי חכות של חברות הקידום המחכות ללקוח הפוטנציאלי.

חדש - פורטל הקישורים מגיע לאייפון !!!!

הרגע לו חיכיתם הגיע ופורטל הקישורים הגרפי
משיק גרסה לאייפון :

לגלישה בפורטל בתצורה מותאמת לאייפון,
יש לגלוש לכתובת
iLinks.co.il/Iphone/

 
 
פרילנסר לבניית דפי אינטרנט ועיצובם
 
YouTube פרילנסר לעריכת סרטוני וידאו ל
על מנת להצליח בקידום אתרים ושיווק באינטרנט ניתן להשתמש בכלים טכנולוגיים אשר רובם ניתנים חינם. חברת גוגל פיתחה את אחד הכלים המובילים בתחום: Google Analytics - גוגל אנליטיקס.
Google Analytics מאפשר למנהל האתר או לחברת הקידום לקבל מידע רב ולנתח את התעבורה והתנהגות הגולשים באתר.
דוגמאות למידע רב ערך שניתן לקבל באמצעות Google Analytics:
1. כמות המבקרים באתר לפי תאריכים
2. מקורות התעבורה שמקבל האתר. מקורות אפשריים הינם: גישה ישירה, הפניות מאתרים אחרים, הפניות מגוגל שנבעו מחיפוש אורגאני, הפניות מגוגל – פרסום בגוגל ועוד.
3. ניתוח התוכן - לאילו דפים הגיעו הגולשים

אחד הכלים החשובים הכלולים ב Google Analytics הינו כלי מפת התנועה באתר. בעזרת כלי זה יוכל מנהל האתר או מנהל תיק הלקוח בחברת הקידום ללמוד על העדפות הגולשים ולשפר את קידום האתר והפרסום באינטרנט שכן ניתן לדעת על דפוס ההתנהגות הממוצע של הגולשים.


 
רבים אומרים לי: קידום בתוצאות הרגילות זה עסק מורכב וכדאי לתת אותו לטיפול חברה כמו שלכם, אולם פרסום בגוגל ניתן לעשות לבד. בשביל מה צריך לשלם על הניהול ?
ברצוני לשתף אתכם במקרה אמיתי. אחת מלקוחותינו הינה חברה גדולה לעבודות גבס וצבע. במהלך ניהול פרסום בתשלום זיהינו מצב בו נוכל לספק ללקוח זה מספר כניסות רב בהרבה מזה שהתקבל עם ההגדרות הראשונות של מסע הפרסום. הכיצד ?
טוב, כאן המקום להשתמש לפחות במונח מקצועי אחד מהענף: ציון איכות. ציון האיכות בפרסום בגוגל מהווה פקטור (או כשמו: ציון) לפיו גוגל רואה את הרלוונטיות והתפקוד של מילה או ביטוי בקבוצת מודעות של מסע פרסום. זיהינו שלמרות שהלקוח שלנו הינו מומחה לעבודות גבס המונח הרלוונטי קיבל ציון איכות נמוך. מבדיקה התברר שהסיבה נעוצה בסרטוני הפלאש הטבועים באתר הלקוח. גוגל לא קורא את הטקסטים בסרטוני הפלאש ומסיבה זו סימן את דף הנחיתה (הדף אליו מגיעים כשלוחצים על המודעה) כבעל רלוונטיות נמוכה. לאחר יצירת קשר עם מנהלת רלוונטית בחברת גוגל ארה"ב והצגת העניין תוקן ציון האיכות והלקוח מקבל כעת מס' רב בהרבה של קליקים על כל תקציב נתון.
אחד הפרמטרים הבולטים לבחינת יעילותו של מנהל תיק הפרסום בגוגל הינה היכולת שלו להביא לציון איכות גבוה של מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים ביותר למסע הפרסום. ציון האיכות שגוגל נותן לביטויים אלה הוא גם במידה מסוימת ציון האיכות של המנהל שלך בגוגל.

קטע מהמייל מגוגל ארה"ב אודות סיום הטיפול במקרה

 
New! Website Content Management System (CMS) targeted for SEO for only 9.90$ /m

מודעות תמונה - פרסום בגוגל:
 
Hello Eran,
Thank you for your patience during the landing page quality review process. I've confirmed that your page was not correctly evaluated by our system due to the flash located on the site, and I'm happy to report that we've fixed this error. You should see improvements to your Quality Score soon, reflected by higher Quality Score details for your keywords.
Sincerely,
Marina A.
The Google AdWords Team
 
עבודה לנוער בחופשה
 
 
לשעה 45 ₪ + עמלות ליוצא מחלקת טלמרקטינג
 
 
two-workers-w250-IMG_0828.JPG שעכעדגכהעדעשדע שכדגכד כ דגשכ ד כד גכ ד גכד גכ דג כ דגכ דג  כד גכ דג כד גכ ד  
   
 
סטודנט לעבודת טלמרקטינג

מקום העבודה: גבעת שמואל (ע"י אוניברסיטת בר אילן)
נפח המשרה : גמיש - לסטודנטים
 
לחברת מיינפריים סיסטמס בע"מ דרוש:
איש/אשת מכירות טלפוני למגזר העסקי לשרותיי ייעוץ וקידום שיווקי באינטרנט, בעיקר במנוע החיפוש "גוגל". התפקיד כולל פעילות מכירה טלפונית ממשרדנו מול מנהלים בדרגי ביניים ומעלה. נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד גרסת 2003 (קובץ עם סיומת DOC או RTF). יש לציין בראש הקובץ "נציג מכירות גוגל" עם ציון השכר המבוקש לשעה (לפני עמלות). על השכר יתווספו עמלות גבוהות. המשרה מתאימה לבעלי יכולת גבוהה בתקשורת מילולית, גם ללא ניסיון.
נא לציין בראש הקובץ בנוסף: סטודנט ואת מספר השעות הפנויות בממוצע בשבוע.

העבודה תכלול גם פעילות יח"צ ופיתוח עסקי בהתאם ליכולות של המועמד. מתאים במיוחד לסטודנטים למנע"ס. אופציה לקידום למשרה ניהולית בחברתנו למועמד המתאים.

המייל למשלוח:  [email protected]  
המודעה פונה לגברים ונשים. הניסוח בלשון זכר הינו לנוחיות בלבד
portal-prtscrn1.jpg
אין ספק שפלאש תפסה את מקומה כטכנולוגיה מובילה באינטרנט להצגת מצגות וסרטונים באתרי אינטרנט. אחד מהיתרונות הבולטים של הפלאש הינו היכולת להציג טקסטים ומולטימדיה באיכות גבוהה מאוד ובכל זאת לשמור על קובץ קטן ונטען בקלות בכל אתר אינטרנט.

אולם אליה וקוץ בה : התכנים הכלולים בסרטוני הפלאש אינם נגישים למנועי החיפוש ובעיקר אינם נגישים למנוע החיפוש גוגל. הסיבה הינה שטכנולוגיית הפלאש כוללת הצפנה של הטקסט והמולטימדיה בקובץ הסרטון המוגש לאינטרנט כקובץ ריצה מקומפל. הפלאג אין של פלאש הכלול בכל הדפדפנים יכול להציג את הפלאש כולל כל הטקסטים אולם מנועי החיפוש לא כוללים מנגנון פענוח כזה ולכן מתייחסים אל הפלאש כאל קופסה שחורה.
אתרים המבוססים על פלאש בלבד עשויים להיות בלתי נקראים כלל ע"י מנועי החיפוש. יוצא מזה שחברות שהשקיעו עשרות אלפי דולרים על אתרים מעוצבים מהשורה הראשונה בעצם איבדו את ההשקעה כיוון שמעטים בלבד יראו את האתר.

אז מה הפתרון ?  האם כדאי לוותר על יתרונות הפלאש ?
התשובה הינה: יש פתרון וניתן להקים אתרים עם סרטונים מוצלחים מאוד ובכל זאת נגישים למנועי החיפוש. השיטה צריכה להיות הטמעת סרטוני פלאש בתוך אתרי תוכן הכוללים את התוכן העיקרי כטקס HTML המיוצר ע"י מערכת ניהול התוכן של האתר . ניתן לראות בסיווג אתרי אינטרנט מותאמי SEO דוגמאות לאתרים שבונה חברתנו עם הרבה פלאש וכן.. הכנה לקידום חזק במנועי החיפוש.


 
דוגמאות נוספות להעברת מסרים עם סליידרים
 
מקדם תכנים בפייסבוק

מקום העבודה: גבעת שמואל (ע"י אוניברסיטת בר אילן)
נפח המשרה : מלאה (קיימת אופציה למשרה חלקית)
 
לחברת מיינפריים סיסטמס בע"מ דרוש:
מקדם תכנים בפייסבוק בעל נסיון . יש לציין בקובץ דוגמאות לפרוייקטים שביצעת בהצלחה במדיה זו. נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד גרסת 2003 (קובץ עם סיומת DOC או RTF). יש לציין בראש הקובץ "מקדם תכנים בפייסבוק" עם ציון ציפיות השכר.
באם המועמד הינו סטודנט - נא לציין בראש הקובץ בנוסף: סטודנט ואת מספר השעות הפנויות בממוצע בשבוע.

המייל למשלוח:  [email protected]  
המודעה פונה לגברים ונשים. הניסוח בלשון זכר הינו לנוחיות בלבד
 
פרילנסר לייעוץ בהתקנות והגדרות  SYSTEM AND LINUX
 
מיינפריים סיסטמס מפתחת ומספקת מערכות ניהול תוכן ייחודיות בעלות הצלחה רבה בקידום אתרים. להמשך פעילות הפיתוח  המוצלחת דרוש לנו:
פרילנסר לייעוץ (סיסטם = התקנה וקינפוג מערכות) SYSTEM AND LINUX. היועץ החיצוני ישולב בזמנו הפנוי (רלוונטי גם כהכנסה נוספת למי שעובדים במקום אחר) במתן עצות / פתרונות הקשורים ל  SYSTEM AND LINUX.
לפי הזמן הפנוי של המועמד תהיה קיימת גם האופציה למסור לו פרוייקטים שלמים של התקנות.
 
נא לציין את המחיר המבוקש לשעה.
 
המייל למשלוח:  [email protected]  . המודעה פונה לגברים ונשים.
 
 
   

סליידר כאמצעי העברת מסר

שלב את המידע על המוצרים

שלב מידע על היתרון התחרותי

פרילנסר למתן שרות לפי שעות – רעיונאי / קופירייטר לייעוץ בקריאטיב של טקסט וגרפיקה – לעבודה במשרדנו או מרחוק
 
מיינפריים סיסטמס בע"מ מפתחת ומספקת מערכות ניהול תוכן ייחודיות בעלות הצלחה רבה בקידום אתרים. להמשך הפעילות המוצלחת דרוש לנו:
רעיונאי / קופיריייטר לייעוץ בקריאטיב של טקסט וגרפיקה
הרעיונאי ימליץ על סקיצות ופורמטים גרפיים שיועברו לביצוע לגרפיקאים בחברתנו . כמו כן ימליץ היועץ על סלוגנים, רעיונות למאמרים ודפי תוכן לאתרים.
נא ציין את המחיר המבוקש לשעה ובנוסף קישורים לדוגמאות / תיק עבודות באם יש בנמצא. משרדנו נמצא בגבעת שמואל, קרוב לתל אביב.
המייל למשלוח: [email protected] . המודעה פונה לגברים ונשים.
  מבצע בניית אתרים !
מלא/י פרטים בטופס ללא כל התחייבות מצדך וקבל/י הטבה מיוחדת: אתר דינאמי עם סליידרים (כדוגמת זה שלמעלה) להתנסות ללא תשלום! מלא פרטים כעת, רגע לפני סיום המבצע..
 
 
מבולבלים מרוב קישורים? פורטל g1948 יעשה לכם סדר
1.PNG              2.PNG 
 
מקום העבודה: גבעת שמואל (ע"י אוניברסיטת בר אילן)
נפח המשרה : גמיש, עד מלאה (מתאים גם לסטודנטים)

דרוש מקדם אתרים (בעל ניסיון בחב' קידום בלבד!)
נא לשלוח קובץ קו"ח עם דוגמאות לעבודות קידום שביצעתם בקובץ וורד (או RTF). יש לציין בראש הקובץ את שם המשרה עם ציון  צפיות השכר.
באם המועמד/ת הינו סטודנט יש לציין בראש הקובץ בנוסף: סטודנט ואת מספר השעות הפנויות בממוצע בשבוע.
המייל למשלוח:  [email protected]  .
 
המודעה פונה לגברים ונשים. הניסוח בלשון זכר הינו לנוחיות בלבד
 
 
לשם הצגת מועמדות נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד (סיומת קובץ  DOC או RTF). יש לציין בראש הקובץ את שם המשרה .
באם המועמד/ת הינו סטודנט יש  לציין בראש הקובץ בנוסף: סטודנט ואת מספר השעות הפנויות בממוצע בשבוע.
מובן שאם יש לך תיק עבודות, מומלץ לצרף קישורים בקובץ קו"ח.
המייל  למשלוח:  [email protected]  . הניסוח בלשון זכר לנוחיות בלבד. המודעה מיועדת  לנשים וגברים.

פרילנסר - איש תוכן לעבודה עם מילות מפתח

כיום, צריך להיות מנותק לחלוטין כדי לא לדעת מי זאת גוגל ומה הוא המוצר המרכזי שלה. מאז הופעתו של מנוע חיפוש גוגל נרשמה רק עליה מתגברת בכמות האנשים אשר משתמשים בו מידיי יום. אחת הסיבות לכך היא שמנוע החיפוש של גוגל לא רק מיפה את רשת האינטרנט בצורה טובה ויעילה, אלא שהמותג השכיל להחדיר את עצמו לאוסף של אתרי אינטרנט ומוצרים אחרים כגון בלוגים ותוכניות דואר אלקטרוני והציג בהן מודעות של מוצרים ואתרים שונים המפרסמים בגוגל. לאוסף האתרים הללו קוראים: רשת התוכן של גוגל.
רשת התוכן בעצם בנויה מאתרים שותפים של גוגל אשר מפרסמים מודעות גוגל כדוגמת מודעות טקסט ומודעות תמונה. ממחקר שנעשה בנושא עולה שכל ארבעה מתוך חמישה אנשים אשר גולשים ברשת האינטרנט רואים את המודעות של גוגל ומשתמשים ברשת התוכן שלה. כלומר, נעשית כאן חשיפה ל-80% מגולשי האינטרנט!
 
מודעות התמונה יאפשרו לכם להראות את הפנים ואופי המוצר שלכם ללקוחות המסתובבים ברשת התוכן של גוגל. הגולשים נמצאים במצבים שונים בשלב הקנייה שלהם, חלקם עוד לא שמעו על המוצר שלכם, חלקם כבר שמעו אבל לא ממש התעניינו, חלקם מתעניינים ומחפשים עוד מידע וחלקם ממש כבר בשלב ההנעה לרכישה. אתם יכולים לבחור כיצד לעצב את המודעות שלכם ואף, לשלב מספר מודעות כך שיעלה הסיכוי שלכם להופיע באתרים שונים שהתאימו את עצמם לגדלים שונים של מודעות.
 
גוגל מאפשרת מספר גדלים של מודעות תמונה ואנו נציג אותם כאן לפניכם בעזרת דוגמאות מאחד הקמפיינים שיצרנו (כל המספרים המובאים כאן מתייחסים לגודל בפיקסלים):
 
קרא עוד : קבלת פניות מלקוחות באמצעות כתבות תוכן במדורי "אולי יעניין אותך" באתרי החדשות המובילים     
 
קיבלתם ערך מוסף מקריאת הכתבה? תנו לנו תודה קטנה ע"י שיתוף (באמצעות הקישור הכחול והמוכר המופיע למטה).
לחברת מיינפריים סיסטמס בע"מ - g1948.com דרוש: איש שיווק טלפוני  (טלמרקטינג לשיחות יוצאות) בעל ניסיון עם הצלחות קודמות בלבד ! . אנו מעוניינים לשלם שכר מהגבוהים בישראל למשרה מסוג זה למועמד הראוי. אופציית קידום לניהול מערך השיווק בחברתנו - למועמד המתאים.
החברה עוסקת בייעוץ וקידום עסקי באינטרנט. עבודה ממשרד הממוקם בקומה נפרדת בבית פרטי בגבעת שמואל (ליד אוניברסיטת בר אילן).  רלוונטי לתושבי המרכז.
נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד (סיומת קובץ DOC או RTF). יש לציין בראש הקובץ " טלמרקטינג למגזר העסקי - בעל נסיון" . באם המועמד/ת הינו סטודנט יש לציין בראש הקובץ בנוסף: סטודנט ואת מס' השעות הפנויות בממוצע בשבוע.
המייל למשלוח: [email protected] . המודעה פונה לגברים ונשים. הניסוח בלשון זכר הינו לנוחיות בלבד.
 
 
 

(עוד) נושאים פופולריים באתר זה :
 
 
  אתרי אינטרנט רספונסיביים עם סליידרים
 
  תוכנה לקידום אתרים  
  "אתרקידום" מבית חברתנו הינו כלי תוכנה (CMS) לבניית אתרים עם פרזנטציות מרהיבות ללא תכנות. סליידרים הינם רכיבים  למצגות מרהיבות באתרים. במערכת אתרקידום ניתן לנהל אותם בקלות
 
  קרא עוד..  
 
  טכנולוגיות לקידום אתרים
 
  קידום אתרים  
  בעזרת שימוש במערכת ניהול התוכן אתרקידום וכלי תוכנה נוספים מבית חברתנו אנו מקדמים בעולם הדיגיטלי לקוחות בעשרות תחומים. אנו מהבודדים בענף המפתחים את הטכנולוגיות המשמשות אותנו בתהליך.  
  קרא עוד..   
 
  פורטלים ורשתות חברתיות  
  סימניות בענן  
  חברתנו פיתחה את הפורטל  g1948.com הכולל רשת חברתית לשיתוף מועדפים. בנוסף, המועדפים של המשתמשים הרשומים מאוחסנים חינם בענן ומסונכרנים אוטומטית בכל המכשירים ובכל הדפדפנים.  
  קרא עוד..  
 
  ניהול / ייעוץ במחשבים
ומערכות מידע
 
  פיתוח תוכנה  
  מחשוב ופיתוח לעסק במיקור חוץ. שיפור הביצועים, המכירות, פתרונות תמחור ותפעול אתרי אינטרנט. שיפור ביצועי חומרה, רשתות וענן. התנהל כמו הגדולים במינימום הוצאה!
 
  קרא עוד..  
 
 
הטבה מיוחדת הניתנת לכם ע"י מנכ"ל חברתנו בתוקף היותו מקצוען פרסום מוסמך ע"י חברת גוגל :

חודש הכרות בו הלקוח יקבל את שרות של ניהול הפרסום בגוגל ע"י חברתנו וגוגל תחזיר ללקוח את דמי הניהול המשולמים לחברתנו באופן הבא: במסגרת המבצע הלקוח יקבל חודש בניהול הפרסום במחיר הכרות של 100$ בלבד אותם יקבל חזרה לחשבון הפרסום שלו ע"י חברת גוגל. ההטבה ניתנת רק למי שלא פרסם עדיין בגוגל בדרך אחרת.

גוגל מעניקה את ההטבה הזו לכם על מנת לתת ללקוח אפשרות לבחון את פוטנציאל ההצלחה של העבודה עם חברתנו, המומחים בפרסום ברשת גוגל.
 
728X90:
כותב/ת תוכן  - סטודנט - לעבודה על האינטרנט
1. Our company, Mainframe Systems LTD is a leader in quality of web development and SEO / SEM services in Israel.

2. We continue to add programmers from all over the world to our freelancers department in the development division.

3. The development division had already developed top quality solutions that include:
a. CSS based CMS system with SEO targeting system built in.
b. Electronic commerce system that has unlimited tree structure of products support
c. Search engines that connects and expands Google search engine capability for marketing proposes
d. Web and desktop solutions upon demands of our clients

4. PRIMARY DEMAND :
a. We will contact ONLY those relevant nominations that have instant messaging account in MS Messenger, Skype or Yahoo messenger.
b. Permanent internet connection is a significant advantage.

5. If you would like to join our team please use our contact form :
http://g1948.com/CLIENTS/English-mf-contact/main.asp

6. In that form please:
a. Put in the notes area
i. brief CV of yours
ii. contact details : With the MUST instant messaging user ID
 
לחברת מיינפריים סיסטמס - g1948.com דרוש: עורך ומכין כותרות לסרטוני וידאו לשם הפקה של סרטוני תדמית שיווקיים שיוצגו ביוטיוב.
לשם הצגת מועמדות נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד (סיומת קובץ  DOC או RTF). יש לציין בראש הקובץ את שם המשרה . כמו כן חובה לשלוח קישור או פרוט תיק עבודות (מועמדים ללא תיק עבודות לא ייענו).
המייל  למשלוח:  [email protected]  . הניסוח בלשון זכר לנוחיות בלבד. המודעה מיועדת  לנשים וגברים
In short: our content management system (CMS) will allow you to easily and quickly build professional web site design, including possible changes in a single action. The system is very suitable for marketing purposes: to obtain a high search engine place, especially in Google.

But first, what is a CMS?
Content Management System (CMS) is a software system that enables building and maintenance of web sites easy and convenient way by everyone, even those who are not web programmers. The system includes a password-protected administrator module; the site owner can securely enter and control the content and images on his Web site depending on the options defined in the system.

Okay, So far so good, but how the Mainframe Systems CMS different from other sites CMS?
First, our content management system is not under a specific domain, meaning you will not have to share with other parties on behalf of your site (as do the various sites, blogs and reviews). In addition, our system is CSS (CASCADING STYLE SHEETS) based. The term refers to an advanced method for building Web sites. This method determines the site-building pre-design groups, and then associates the appropriate sections of the site groups. For example: you can choose a Font design for all texts that will be on your site (for the demo: Blue text in the web pages).

Why is it effective? If you suddenly decide that your site is actually better in purple, all you have to do is to change the selected class (group of design), so the font will be purple.
Pressing a single button and the site is updated in a moment. Without the need to work on each page separately and without uneven changes that leave your site at the old design. Like in the familiar WORD, in our system designs can be created endlessly. Set designs, which are ready in advance, is another tool to quickly change pages on your site if necessary.

Regarding SEO, because Mainframe Systems is a SEO company, our content management system was built for SEO propose. The system is designed with the main purpose to promote your site (SEO). Simply insert the relevant material to your site and see how it starts to move up in search engines.

By combining these three advantages we have created in Mainframe Systems, easy management system, accessible to anyone without prior knowledge of programming sites, efficient and quick to use and operation, the use of CSS and the SEO targeting , your site will be available to relevant clients online in the shortest time.

For buying the CMS and hosting for only 9.90$ /month all you have to do is enter the Contact page and send us a message, or call us at:  xx-972-54-4991948 or xx-972-77-3331948.
We'll be happy to assist.
 
468X60:

נער / נערה בחופשה הגר/ה באזור ת"א בלבד בעל/ת ידע באינטרנט מוזמן/ת ליצור קשר באמצעות טופס צור קשר לעיל. ספר/י על עצמך, הידע באינטרנט, גיל ומקום המגורים. כמו כן חובה למלא את פרטי הקשר: מס' טל' בבית + מס' סלולרי + כתובת מייל.
בהצלחה !
 
ET נהכגינמגכנ גנגנ נכנ כנ כנ כנ כ ע         גכענג ג ג גהגכדהגכהגהגכ נכענכע כנכנע כע נכ ענ כ ענ כע נ כ נ כע נ כ נ ענ כ נ כ נ כ    

לחברת מיינפריים סיסטמס - g1948.com דרוש: סטודנט למשרת כותב תוכן לאינטרנט.
1. על מנת לבחון את האפשרות לשלבך בין אנשי התוכן של חברתנו נודה לך באם תשלח לנו פתרון למבחן קצר
2. המבחן:
a. הנך נדרש ליצור נוסח בן 3 שורות ללקוח שלנו "מאדים עכשיו" המספק שירות של טיסות למאדים.
b. 3 השורות שיוכנו ישמשו לרישום הלקוח במנועי החיפוש
c. ע"פ סטטיסטיקה שהכינו מומחי החיפוש בחברתנו נראה כי מילות החיפוש הפופולריות ביותר לשרות האמור הינן:
i. מאדים
ii. חללית
iii. טיסה למאדים
d. עליך לבנות את הנוסח כך שיהא נכון מבחינת השפה, מובן וקריא אך יכיל מספר רב ככל הניתן של הצרופים החשובים למנועי החיפוש.
3. נא הכן את תשובתך וצרף
a. קובץ קו"ח שיכיל בנוסף מידע אודות:
i. הימים והשעות הפנויות שיש לך לעבודה
ii. השכר המבוקש לשעה
4. לשם משלוח פתרון ניתן להשתמש בטופס צר קשר בפורטל שלנו, g1948.com , ולציין בשדה נושא הפנייה : מענה למבחן תוכן ואת שמך המלא. את קורות החיים עם המידע המבוקש נא לשלוח ל [email protected] . נא לכלול את פתרון המבחן גם במייל ולציין בשורת הנושא: כותב/ת תוכן  - סטודנט – מצורף פתרון מבחן.
5. המידע המגיע ממערכת האתר יאפשר לנו לתת עדיפות במיון לאלה ששולחים קו"ח לאחר שפתרו את המבחן באמצעות דף צר קשר.

המודעה מיועדת לגברים ונשים. הניסוח בלשון זכר – לנוחיות בלבד.
 
לחברת מיינפריים סיסטמס - g1948.com דרוש:
סטודנט לעבודת כתיבת תכנים והכנסתם לאינטרנט.
נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד (סיומת קובץ  DOC או RTF). יש לציין בראש הקובץ את שם המשרה עם ציון השכר המבוקש לשעה ואת מספר השעות הפנויות בממוצע בשבוע שיש לסטודנט.
המייל למשלוח:  [email protected]  . מועמדים ללא ציון הנתונים בתוך הקובץ יועברו ל"סוף הרשימה" בגלל יעילות תהליך המיון. הניסוח בלשון זכר לנוחיות בלבד. המודעה מיועדת לנשים וגברים.
 
 
200X200:  120X600:  160X600:
לחברת מיינפריים סיסטמס - g1948.com דרוש:
פרילנסר לעבודת איתור מילות מפתח עבור קידום אתרים.
נא לשלוח קובץ קו"ח בקובץ וורד (סיומת קובץ  DOC או RTF בלבד).  
באם המועמד/ת הינו סטודנט יש לציין בראש הקובץ בנוסף: סטודנט ואת מספר השעות הפנויות בממוצע בשבוע.
מועמדים המעוניינים לשפר את סיכוייהם מול שאר המועמדים למשרה זו מתבקשים בנוסף לפתור גם מבחן קצר ולצרף את הפתרון בראש קובץ קו"ח שישלח אלינו. באם אינך מכיר את כלי מילות המפתח של גוגל, תוכל להיעזר בהסבר המופיע בהמשך, לשם פתרון המבחן.
המבחן:
a. הנך נדרש להקים רשימת מילות מפתח בנושא: טיולים בעולם.
b. נא הכן בתשובתך רשימה כמה שיותר ארוכה של צירופי מילים אשר כולם רלוונטיים לנושא וכולם בעלי תעבורה של לפחות 50 חיפושים בכל חודש בישראל בלבד.
המייל למשלוח:  [email protected]  . הניסוח בלשון זכר לנוחיות בלבד. המודעה מיועדת לנשים וגברים.

אז מה זה אומר עבודה עם מילות מפתח ?
מילות המפתח הם אותם צרופים שהמשתמשים מקלידים למנועי החיפוש כדי למצוא את מבוקשם. אנו מחפשים
מועמד שיהיה לו את היכולת לאתר ולבדוק מילים אלו. הפרמטרים החשובים בעבודה זו הינם מציאת כמה שיותר צירופי מפתח רלוונטיים שיש להם תעבורה.
אם לדוגמה מדובר על לקוח שלנו בתחום מוצרי האפייה אזי הצרוף מוצרי אפיה הינו הצרוף הטריוויאלי הרלוונטי אולם איש מילות מפתח טוב ימצא עוד הרבה צרופים טובים. אם ניקח לדוגמה את הצרוף: מוצרי אפיה עם קמח נקי
אזי ייתכן וזה רלוונטי אבל בדיקה בכלי מילות המפתח תראה שאין לצרוף זה תעבורה לכן הוא לא מעניין אותנו

כלי מילות המפתח של גוגל – בדיקת תעבורה של מילות מפתח:
בחלק התחתון של הפורטל g1948.com  יש קישורים לכלים שונים של גוגל ובין היתר לכלי מילות המפתח. כלי מילות המפתח יועד ע"י גוגל לספק מילים נרדפות או מאותו התחום לצרוף מפתח שאנו מכניסים לכלי זה כקלט , אולם מקדמי אתרים מקצועיים רבים משתמשים בכלי זה בצורה שונה. כיוון שחלק ניכר מהצרופים שהכלי מציע הינם בעלי תעבורה אפסית לא ניתן להתבסס רק על ההצעות של הכלי לשם חקר מילות מפתח מקצועי.  אחד האופציות להפיק תועלת מהכלי הינה סימון בסעיף סינון כך שהכלי לא יציע מילים אלא רק יבדוק תעבורה לצירופי המילים שאנו מכניסים כקלט. כך נוכל לדעת האם לצרופים אותם אנו שוקלים להוסיף לרשימת מילות המפתח המטופלות בקידום האתר יש תעבורה כזו המצדיקה טיפול בהן.
 מועמדים בעלי נסיון בכתיבה לאינטרנט מתבקשים לצרף קישורים לפרסומים שלהם ברשת. מועמדים בעלי יכולת אך ללא פרסומים מוזמנים להכין קטע מקורי על נושא שוק הטיסות לחלל (דמיוני) לשם שיפור הסיכוי להתקדמות עם מועמדותם. 
 
 

   






דף זה משתף פעולה עם:
מחשב נייד, מקררים, חברת כוח אדם, משכנתא