header
פורטל הקישורים הגרפי - g1948.com או iLinks.co.il
  
פורטלg1948.com -הינו פורטל קישורים גרפי מלא למנועי החיפוש ולאתרים הפופולאריים ביותר בקרב המשתמשים. הפורטל הינו חבר בכיר ברשת הפרסום של גוגל. g1948.com הינו פורטל מהראשונים בישראל, והראשון לפעול בגישה גרפית ויזואלית בה נפרסת למשתמש מפת האפשרויות הנפוצות בבת אחת. האתרים מסודרים לפי נושאים, והגישה אליהם נעשית בקלות, על ידי לחיצה על הצלמית של האתר או הארגון. הפורטל כולל, כמובן, גם חיפוש גוגל מובנה. אנו מאפשרים לארגונים לקבל ולנהל גרסה "פרטית" של פורטל זה.
 


קישורים אישיים - מועדפים בענן
הפורל מאפשר למשתמשים לקבל את האפשרות לנהל את רשימת המועדפים שלהם, חינם כמובן, בשיטת מחשוב ענן. משתמשי הפורטל יכולים להרשם ובעזרת שם משתמש וסיסמה להכנס לרשימת המועדפים שלהם וכן לעדכנה מכל מכשיר. היתרון המרכזי הינו אי תלות במחשב או בפלטפורמה.
בעוד מרבית הכלים של החברות הגדולות הינן תלויות במוצרי החברה המספקת (לדוגמה: מועדפים ב "כרום" ניתנים לשימוש רק עם דפדפן כרום) המוצר שלנו חוצה פלטפורמות ומוצרים.

לדוגמה : ניתן לעדכן אתר מועדף במחשב המשרד ולראות את העדכון אחר כך באופן אוטומטי במחשב בבית ובכל סוג של טלפון חכם (אנדרואיד, iPhone וכו').
אחת ההדגמות המשעשעות שערכתי היתה למשתמשים "נאמנים" של אנדרואיד מצד אחד ואייפון מן הצד השני, שהראתי שאפשר להקים אתר מועדף באנדרואיד (דפדפן כרום) ולראות מיד את העדכון באייפון (דפדפן ספארי) למרות התחרות וחוסר התקשרורת, כביכול, בין הפלטפורמות

קרא עוד על קישורים אישיים / מועדפים בענן...

קישור ל פורטל
 
  
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר