header
מצגות – אאוט , סליידרים באתר האינטרנט של הארגון – אין.

פיתוח ישראלי מאפשר ניהול פשוט לתוכן דינאמי מרהיב כמו באתרי החברות הגדולות.

מצגת באינטרנטמצגת טובה וקהל רלוונטי שיצפה בה חיוניים למכירות. טוב, את זה אנו יודעים מקדמת דנא. עד לא מזמן הדרך היחידה להכנת מצגות הייתה מחוץ לאינטרנט, בקובץ אותו מציגים מול צופים שיגיעו פיזית לפרזנטציה שלנו. צריך לשכור אולם, לדאוג לאוכל ושתייה והכי חשוב לדאוג להפקה שתצליח להוציא את הצופים העסוקים שלנו מהמשרד שלהם אל האולם ששכרנו. העולם הזה היה סגור בפני עסקים קטנים שלא יכולים להרשות לעצמם את עלויות ההפקה המתחילות בעשרות אלפי ₪ לפרזנטציות קטנות ובד"כ מסתמכות במאות אלפי ₪ בפרזנטציות הנערכות בבתי המלון הנחשבים אליהם מצליחים המארגנים להביא אלפי משתתפים.

בתחילת ימי האינטרנט קראתי פוסט בארה"ב בו נאמר: כל אתר אינטרנט הוא פרזנטציה שלמה. כותב הפוסט התכוון, באותו זמן, ליכולת של אתר האינטרנט להציג תפריטים ואז כשהמשתמש עובר מדף לדף על ידי לחיצה על פרטי התפריט "זה כמו" במצגת. נו באמת.. לאחר מכן נכנסה טכנולוגיית הפלאש וזה שינה את כללי המשחק. לפני כניסת הסמארטפונים והטאבלטים למשחק פלאש שלטה כמעט ב 100% מהשוק של כל דבר ש "זז" על המסך. מהבאנר הכי קטן ועד פרסומות הבילבורד (הפרסות הגדולות המופיעות בד"כ למעלה באתרים כדוגמת Ynet ). היתרון הגדול של פלאש הינו היכולת לבנות סרטון שלם ועדיין זה יהיה בנפח קובץ קטן ומתאים לטעינה באינטרנט (והתאים גם עוד הרבה לפני שאנשים גלשו ב 100 מגה).

המכה הגדולה לטכנולוגיית הפלאש הגיעה עם כניסת האייפון לשוק. חברת אפל הצהירה בענק כי אינה מתכוונת לתמוך בפלאש בדפדפן הספארי שלה לגלישה מהפלא הטכנולוגי החדש. דווקא טכנולוגיית אנדרואיד תמכה בתחילת הדרך בהצגת פלאש בדפדפנים שהגיעו עם הסמארטפונים. משום מה, עם הגעת המכשירים החזקים יותר, אלו שמסוגלים להציג פלאש בלי כמעט להזיע (הצגת פלאש דורשת כוח עיבוד בגלל החישובים המתמטיים הרבים תוך כדי פעולת הסרטון), יישרה חברת גוגל קו עם המתחרה אפל וחסמה את הפלאש של אדובי. עוברים ל HTML5 היה התירוץ הרשמי.

ואז הגיעו הסליידרים (Sliders). בתחילה באתרים של החברות הגדולות וכיום בהרבה אתרים מכל סוג. העוצמה הרבה של הסליידרים, המסתמכים על טכנולוגיות ג'אווה סקריפט שחוזרת לגדולה הינה שניתן "לנגן" אותם על כל מכשיר. בניתם מצגת שקופיות עם סליידר כזה וכל מי שיגלוש מכל מכשיר יראה את המצגת שלכם. יופי של החזר על ההשקעה. וזה אומר כל מכשיר: אייפון או אנדרואיד וכל טאבלט מכל סוג וכמובן גם במחשב PC שולחני או נייד. עובדה זו, והעובדה שבעזרת טכנולוגיית הבת JQuery ניתן ליצור מצגת סרטונים מרהיבה, כבשו הסליידרים את אתרי האינטרנט. היום גם בחלק מהאתרים של חברות קטנות ניתן לראות מצגות שאינן נופלות ברמה מאלו המוצגות באתרים של חברות הענק. סליידר כאמצעי תחרות וצמצום פערים בעסקים..

במרבית המקרים הכנת סליידר מחייבת עבודה של מתכנת וכך גם כל שינוי (של תמונה או טקסט המופיע עליה). חברת מיינפריים סיסטמס הישראלית הלכה עם הסליידרים צעד אחד קדימה ופיתחה מערכת ניהול סליידרים הניתנת לתפעול ע"י כל מי שיש לו ידע בסיסי במילוי טופס באינטרנט. עובד בכל ארגון יוכל, בשיטה זו, לשנות ולקבל החלטות ללא התלות או ההמתנה למתכנת. אחד הפיצ'רים המובילים שפיתחה החברה מאפשר בלחיצה אחת להחליף סוג סליידר מבלי להכניס מחדש את כל הטקסטים והתמונות. הרווח הנוסף של הלקוח, בזכות האוטומציה של התהליך, הינו הפחתת מחיר משמעותית בעלויות אתרי אינטרנט עם סליידרים.
 
דוגמה לניהול סליידרים על מערכת "אתרקידום", הפיתוח הישראלי מבית מיינפריים סיסטמס, ניתן לראות למטה. המודגם הינו שחזור בניית הסליידר בדף הראשי של החברה. ההכנה של הסליידר הראשון, שכפולו לשני והשינוי בין הסוגים לקח למי שאינו מתכנת פחות מדקה.

 
מעוניינים באתר אינטרנט עם סליידרים מרהיבים גם עבור החברה שלכם ? - ניתן למלא את טופס צור הקשר למטה ולקבל הטבת התנסות ללא תשלום!
מהרו, המבצע בשלבי סיום ויהיו זכאים לו רק ממלאי הטופס בעוד המבצע פעיל.
 
 
סליידרים, הדור החדש של המצגות. בדוגמה: סליידרים המכילים תוכן זהה אך מסוגים שונים שהוכנו על מערכת הניהול "אתרקידום"
** לצפיה בדוגמת סליידר בפורמט "מסך מלא" יש להכנס לדף הבית
 

אתרקידום

פלטפורמה מתקדמת לאתרים מובילים

נהל סליידרים (כמו זה!)

מצגות אנימציה עם מסך ניהול פשוט ללא כל ידע בתכנות

יצירה ועדכון בזמן מהיר

..של אתרים מתקדמים שישאירו את המתחרים שלך מאחור

חסוך זמן וכסף על אופטימיזציה

עם הכנסת התוכן מתבצעת התאמה לגוגל באופן אוטומטי

קידום אתרים - תוצאות מוכחות

אתרקידום הינה המערכת היחידה שפותחה מאפס להצלחתך

בדוק ללא התחייבות וקבל מתנה

מלא את הטופס שלמעלה ואנו נחזור אליך בהקדם

 
דוגמאות נוספות להעברת מסרים עם סליידרים
 

סליידר כאמצעי העברת מסר

שלב את המידע על המוצרים

שלב מידע על היתרון התחרותי

  מבצע בניית אתרים !
מלא/י פרטים בטופס ללא כל התחייבות מצדך וקבל/י הטבה מיוחדת: אתר דינאמי עם סליידרים (כדוגמת זה שלמעלה) להתנסות ללא תשלום! מלא פרטים כעת, רגע לפני סיום המבצע..
 
 
 
קרא עוד : קבלת פניות מלקוחות באמצעות כתבות תוכן במדורי "אולי יעניין אותך" באתרי החדשות המובילים     
 
קיבלתם ערך מוסף מקריאת הכתבה? תנו לנו תודה קטנה ע"י שיתוף (באמצעות הקישור הכחול והמוכר המופיע למטה).
 
 

(עוד) נושאים פופולריים באתר זה :
 
 
  אתרי אינטרנט רספונסיביים עם סליידרים
 
  תוכנה לקידום אתרים  
  "אתרקידום" מבית חברתנו הינו כלי תוכנה (CMS) לבניית אתרים עם פרזנטציות מרהיבות ללא תכנות. סליידרים הינם רכיבים  למצגות מרהיבות באתרים. במערכת אתרקידום ניתן לנהל אותם בקלות
 
  קרא עוד..  
 
  פתרונות טכנולוגיים לקידום אתרים
 
  קידום אתרים  
  בעזרת שימוש במערכת ניהול התוכן אתרקידום וכלי תוכנה נוספים מבית חברתנו אנו מקדמים בעולם הדיגיטלי לקוחות בעשרות תחומים. אנו מהבודדים בענף המפתחים את הטכנולוגיות המשמשות אותנו בתהליך.  
  קרא עוד..   
 
  מפתחי פורטלים ורשתות חברתיות  
  סימניות בענן  
  חברתנו פיתחה את הפורטל  g1948.com הכולל רשת חברתית לשיתוף מועדפים. בנוסף, המועדפים של המשתמשים הרשומים מאוחסנים חינם בענן ומסונכרנים אוטומטית בכל המכשירים ובכל הדפדפנים.  
  קרא עוד..  
 
  ניהול / ייעוץ במחשבים
ומערכות מידע
 
  פיתוח תוכנה  
  בביקורת מערכות מידע אנו מקנים ערך מוסף טכנולוגי לצוות הביקורת מפירמת רואי החשבון. בפיתוח מערכות מידע, שיטות העבודה שלנו ושילוב עובדי חברתנו מעבר לים מביאים ליתרונות איכות ומחיר לארגונים בכל גודל
 
  קרא עוד..